Z vedenia firmy odchádza, aby sa venoval osobnému rozvoju, hľadaniu nových výziev a životu mimo každodenného biznisového kolotoča.
Tomáš Čech, zakladateľ českej značky pánskej kozmetiky Angry Beards, sa vo veku 31 rokov rozhodol ísť do dôchodku. Ukončil svoje pôsobenie v každodennom chode firmy, ktorú vybudoval doslova od nuly, v roku 2017 začínal v garáži svojich rodičov.
Značka si vybudovala silné meno vďaka originálnemu a odvážnemu marketingu, ktorý jej pomohol osloviť široké publikum. K najznámejším produktom patrí Antistick, netradičný lubrikant určený pre mužské intímne partie, ktorý sa stal symbolom jej drzého prístupu.

Rozhodnutie odísť bolo podľa jeho slov výsledkom dlhodobého plánovania. Ako uviedol pre Forbes, niekoľko rokov pracoval na tom, aby firma fungovala aj bez jeho priameho vedenia. Postupne opustil manažérske pozície a prenechal viac priestoru svojmu tímu. Väčšinový podiel si síce ponechal, no časť akcií prenechal kľúčovým zamestnancom, aby ich motivoval a posilnil ich prepojenie so značkou.
Čech sa chce teraz venovať osobnému rozvoju a hľadaniu nových ciest. Hoci z operatívneho riadenia odišiel, stále ostáva spojený so značkou ako jej reprezentant. „Kúpil som si už aj baretku. Páči sa mi predstava, že si to celé budem konečne užívať,“ prezradil v rozhovore.