Nové logo s farebným prelivom sa už zobrazuje používateľom na iOS zariadeniach a telefónoch Pixel.
Google po rokoch opäť upravuje svoju vizuálnu identitu. Tentoraz ide o výraznejšiu zmenu ikonického loga G, ktoré po novom využíva farebný prechod namiesto ostro oddelených farieb.
Červená, modrá, zelená a žltá sa teraz prelínajú do seba pomocou jemného gradientu, ktorý pôsobí modernejšie a viac v súlade s dizajnovým jazykom iných služieb, ako je napríklad Gemini.
Nové logo sa prvýkrát objavilo 12. mája ako aktualizovaná ikona aplikácie Google na zariadeniach so systémom iOS a telefónoch Pixel, informuje Chrome Unboxed. Na ostatných Android zariadeniach a vo webovej verzii zostáva zatiaľ pôvodná verzia s výraznými farebnými prechodmi. Google sa k zmene oficiálne zatiaľ nevyjadril.

Aj keď ide na prvý pohľad o drobný zásah, používatelia si novinku rýchlo všimli a reakcie sú prekvapivo pozitívne. Mnohí zmenu prirovnávajú k štýlu Instagramu a tvrdia, že to pôvodné logo pôsobilo už zastaralo.
Google naposledy menil svoju vizuálnu identitu v roku 2015, keď prešiel na bezpätkové písmo a vytvoril logo G zložené zo štyroch základných firemných farieb. Aktuálna úprava tak predstavuje prvý výraznejší krok v jeho redesignu po takmer desaťročí.