Zaslúžil sa aj o širšie zameranie brandu. Na poste riaditeľa ho nahradí jeho kolega.
Slimane pôsobil na pozícii kreatívneho riaditeľa sedem rokov a značka prešla pod jeho rukami viacerými výraznými zmenami. Vzrástla jej popularita a rozšíril sa sortiment. Predtým pôsobil na rovnakej pozícii pre Yves Saint Laurent.
Jednou zo zásadných zmien, ktoré urobil, bola zmena názvu značky. Z pôvodného Céline odstránil dĺžeň nad e. Ruka v ruke s názvom ide aj nové logo, ktoré priniesol v roku 2018.
Značka sa primárne zameriavala na dámsku módu, no počas jeho pôsobenia prišli s kozmetikou, vôňami a pánskym oblečením. Ako informuje portál The Cut, predaje značky v období jeho funkcie vzrástli o 2,5 miliardy dolárov (2,2 mld. eur).
Jeho nástupcom bude Michael Rider, ktorý pre Celine už pracuje na pozícii riaditeľa dizajnu. Mnohí módni nadšenci špekulujú, že Slimanove kroky budú mieriť k Chanel.