Pridaj sa do klubu REFRESHER+
Čo sa dozvieš po odomknutí?
- Odkedy sú na Slovensku železnice a čo oľutovali v Modre.
- Či je naozaj pravda, že vlaky enormne meškajú, a prečo je to tak.
- Prečo sa stáva, že v rýchlikoch nie je zaradený reštauračný vozeň.
Máš už predplatné?
Prihlásiť sa
Sledovať video
Poslať sms
Pošli SMS na 8877 s textom CLANOK 167635 a dočítaj tento článok.
Cena SMS za otvorenie článku je 3,50 € s DPH. Ako to funguje?
Po odomknutí získaš
Prístup ku prémiovým článkom
Prístup k benefitom
Napr.:
100 % zľava na lístok na linke Bratislava – Viedeň/Schwechat
, 30 % zľava na ročné predplatné Rejoy
alebo 20 % zľava na nákup v The Streets
Zobraziť všetky (9)Patrik Benka, výkonný riaditeľ Asociácie železničných dopravcov na Slovensku, navštívil naše štúdio, aby v novej sérii videí s názvom Vysvetlené objasnil, čo sa deje s našimi železnicami.
Odborníka na železničnú prepravu Patrika Benku, prevažne nákladných vlakov, sme sa okrem otázky „Prečo meškajú vlaky?“ opýtali aj na stav jednotlivých úsekov a vozového parku.
Benka vysvetlil, prečo sú naše dráhy v alarmujúcom stave. Pozreli sme sa nielen na príčinu tohto stavu, ale aj na dôsledky. Okrem toho nám v skratke povedal o histórii železníc na Slovensku, ale aj to, čo by sa malo udiať, aby bola železničná preprava lepšia. Vysvetlil tiež, prečo by sme mali vlakmi cestovať.