Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
Gastronovinky na Refresheri ti prináša WoltObjednávaj si z množstva reštaurácií so skvelými zľavami na Wolte. S doručením.Objednaj si jedlo
Vyskúšaj REFRESHER+ len za 1 €
9. apríla 2024, 16:52
Čas čítania 0:31
refresher team Barbora Adamkovičová

Pepsi mení vzhľad. Nové logo odráža históriu celej značky

ZAUJÍMAVOSTI PEPSI
Uložiť Uložené
Gastronovinky na Refresheri ti prináša WoltObjednaj si jedlo

Celosvetový rebranding Pepsi je v plnom prúde. Nové logo odráža neustálu túžbu značky po inováciách, sviežosti a rozvoji kultúry. Nový dizajn, ktorý prichádza po 14 rokoch, stelesňuje smäd po zážitkoch, tvrdí Pepsi.

„Proces redizajnu Pepsi sa začal zadaním, aby spotrebitelia nakreslili spamäti jej logo. Veľká časť zúčastnených pritom umiestnila nápis Pepsi doprostred glóbusu a tým poukázala na silný kapitál, ktorý značka vybudovala v priebehu minulého storočia,“ opisuje Michal Šlechta, riaditeľ marketingu Mattoni 1873. „Nové logo dostalo nový odvážny typ písma, ktorý odráža sebavedomie značky a jej neokázalý prístup,“ dodal.

Spoločnosť prichádza na trh s novým logom pri príležitosti 125. výročia značky. V tlačovej správe Pepsi uviedla, že „identitu značky navrhli tak, aby spojili budúce generácie s dedičstvom značky a prepojili históriu a súčasnosť“.

Nejde iba o zmenu loga. Pepsi prichádza s celým radom marketingových noviniek, napríklad so zmenou názvu Pepsi MAX na Pepsi Zero Sugar, čo má lepšie odrážať identitu nápoja. Pepsi Zero Sugar potom pokračuje v dvoch ďalších verziách, a to Mango a Limeta.

Pepsi
Zdroj: Pepsi / propagační materiál
Domov
Zdieľať
Diskusia