Ak si vraj film zaplo 80 miliónov divákov na Netflixe, do kina by ich prišlo 160 miliónov, čo by mu vyrobilo o 20 miliónov viac, ako získala Barbie. Jeho výpočty sú však nezmysel.
Režisér podpriemerne hodnoteného filmu Rebel Moon: Child of Fire, ktorý sme v recenzii označili za najnudnejší hollywoodsky blockbuster roka, tvrdí, že je úspešnejší ako Barbie.
Americký filmový režisér Zack Snyder to uviedol v podcaste Joea Rogana, kde presadzoval zvláštne matematické výpočty v súvislosti s jeho nedávnym počinom. V rozhovore porovnával dosahy jeho filmu na Netflixe s inými populárnymi filmami, napríklad Barbie.
Počas dvojhodinového rozhovoru s Joeom Roganom Snyder žasol nad dosahom Netflixu v porovnaní s tradičnými filmovými štúdiami. Vydedukoval, že Rebel Moon napriek tomu, že bol ostro kritizovaný filmovými kritikmi, pravdepodobne videlo viac ľudí ako Barbie od režisérky Grety Gerwigovej, informuje Variety.
58-ročný režisér vypočítal svoje predpokladané filmové tržby na základe počtu videní na Netflixe. „Povedzme, že film zaplo 80 miliónov účtov. Teraz predpokladajme dvoch divákov na premietanie. Ak bol tento film v kine ako model distribúcie, je to ako 160 miliónov ľudí za 10-dolárový lístok. To je 1,6 miliardy. Takže Rebel Moon pravdepodobne videlo viac ľudí ako Barbie, však?“ hovorí Zack a chváli Netflix za to, aké neskutočné dosahy prináša.
Tento jeho predpoklad však nemusí korešpondovať s realitou, keďže nie každý, kto si pustí tento film na Netflixe zadarmo, by naň išiel automaticky aj do kina. Viacerí pritom tento vyše dvojhodinový film kritizujú. My sme ho v recenzii na Refresheri označili za najnudnejší hollywoodsky blockbuster roka.