Kúzlo spočíva v nádhernej perleťovej farbe vo fialovom odtieni, čiernych detailoch a krásnych 21'' diskoch od ADV.1 Wheels.
Audi RS6 Avant je vo svete rýchlych kombíkov, odhliadnuc od E 63 AMG Estate prípadne CLS 63 AMG Shooting Brake, vrcholom ponuky v rámci sériových modelov. Nie je sa ale čomu čudovať, keďže nemeckej prémiovej automobilke sa podarilo do veľmi kompaktných tvarov zabaliť techniku blížiacu sa superšportom ako je napríklad Lamborghini. Dokonca, v prípade predchádzajúcej generácie toto prirovnanie nadobúda účinnosť v pravom zmysle, keďže RS6-ka a Gallardo mali pod kapotou zhodný motor V10. V najnovšej generácii tomu tak už nie je, no nemusíme zájsť ďaleko a zistíme, že v predných partiách sa nachádza twin-turbo V8, ktoré nájdeme aj u automobilky Bentley. V prípade Audini, hovoríme o naladení, ktoré ponúka tučných 560 koní a 700 N.m, čím táto praktická varianta odvodená od sedanu mení svoje zameranie.
Toto všetko sú už však otrepané informácie, keďže na scéne je tento model nejaký ten piatok a čo nevidieť sa dočkáme faceliftu. Ešte predtým vám ale predstavím takú RS6-ku, ktorú budete mať pred očami ešte dlho. Oproti sériovej verzii pritom nedošlo k žiadnym radikálnym úpravám, nebolo treba. Nepísané pravidlo, kolesá a farba robia auto, platí aj v tomto prípade a to určite i viacnásobne. Kúzlo spočíva v nádhernej perleťovej farbe vo fialovom odtieni, ktorý pomerne viditeľne mení svoje sfarbenie. Ten doplňujú všetky detaily a lišty nalakované na čierno. Zlatým klincom sú samozrejme disky, opäť je vo veci renomovaná značka ADV.1 Wheels, ktorá dodala štvoricu krásnych, čiernych až 21'' diskov ADV10 Track Spec SL. Taká menšia dokonalosť...
Viac, nemenej zaujímavých, krásavcov výhradne z našich ciest nájdeš tu.