Produkty Cécred predstaví už 20. februára. Spomína aj na svoju prvú prácu, ktorou bolo zametanie vlasov v salóne jej matky.
Diva Beyoncé je známa svojimi dlhými hustými vlasmi. Na koncerty ich berie väčšinou rozpustené a je očividné, že speváčka ich vníma ako korunu krásy. Na odovzdávaní cien Grammy odhalila novinku spojenú so starostlivosťou.
42-ročná umelkyňa začala podnikať vo svete krásy a predstavila svoju novú značku Cécred, informoval o tom The Hollywood Reporter. Ide o vlasovú kozmetiku: „Vlasy sú posvätné. Cesta sa začína 20. februára,“ napísala pod príspevok na Instagrame, v ktorom avizuje, kedy spustí predaj vlasovej kozmetiky.
Video ukazuje vlasový salón Headlines Hair Salon. Vlastnila ho jej mama Tina Knowles v Texase, ktorý otvorila v roku 1990. „Koľkí z vás vedeli, že mojou prvou prácou bolo zametanie vlasov v salóne mojej mamy?“ spomína speváčka.
Detaily projektu zatiaľ nezverejnila, avšak chystaný projekt avizovala už v máji minulého roka. „Keď som sa na svojej ceste za vlasmi toľko naučila, vždy som snívala o tom, že budem pokračovať v tomto odkaze. Nemôžem sa dočkať, kedy zažijete to, čo som vytvorila,“ odkazuje Beyoncé.
O speváčkiných kvalitách nemôžeme pochybovať. Prekonala rekord na odovzdávaní cien Grammy v roku 2023, čím sa stala najviac oceňovanou umelkyňou v histórii Grammy. Vydala sa aj na svoje masívne turné Renaissance World Tour a v kinách žne úspech jej koncertný film Renaissance: Film by Beyoncé.