S natáčaním videí začal po tom, čo prišiel o prácu fitnestrénera. Dnes je Bayashi hviezdou sociálnych sietí, kde jeho obsah sledujú stovky miliónov ľudí.
Za posledné roky uspelo na sociálnych sieťach množstvo ľudí. Kľúčom k úspechu môže byť výnimočný koncept, šikovnosť aj pekný vizuál. K tomuto príkladu možno priradiť aj Zeusa, o ktorom sme písali nedávno.
Na Tiktoku, Youtube aj Instagrame dominujú aj videá o varení. Viacerí tvorcovia poňali túto dieru na trhu po svojom a postavili si profily na príprave a konzumácii dobre vyzerajúceho jedla. Jednou z najväčších hviezd tohto odvetvia je určite aj Bayashi, japonský tvorca gastrovideí.
O jeho úspechu a popularite svedčí aj to, že Tiktok ho v roku 2023 zaradil medzi najlepších nováčikov, keďže patril k piatim najrýchlejšie rastúcim profilom na platforme. Podobne ako Zeus, Salt Bae či Khaby, ani Bayashi nezakladá svoj obsah na hovorenom slove. Hlavným cieľom je ukážka prípravy rôznych jedál v kombinácii so značnými zvukovými efektmi, ktoré vyvolávajú populárny senzorický jav ASMR.
Čo sa dozvieš po odomknutí?
- Ako sa Bayashi dostal k točeniu videí.
- Prečo varí jedlá bez sacharidov.
- Ktorému jedlu z jeho obsahu ľudia najviac nerozumejú.
- Prečo sa zameriava na ASMR.
- Prečo nerozpráva.
- Čo je jeho lifehack na najlepšie vyprážanie.