Partnerstvo prichádza po debutovej pánskej kolekcii Skims, v ktorej hviezdili športové osobnosti. Aktuálna hodnota značky sú štyri miliardy dolárov.
Kim Kardashian prekvapila fanúšikov debutovou pánskou kolekciou svojej značky Skims. Po sexy kampani so športovcami oznamuje ďalšiu radostnú novinku, ktorá rozšíri jej biznis. Skims sa stala oficiálnym partnerom spodnej bielizne pre NBA, WNBA and USA Basketball. „NBA a Skims dnes oznámili viacročné partnerstvo, vďaka ktorému sa Skims stáva oficiálnym partnerom spodnej bielizne NBA, ženskej národnej basketbalovej asociácie (WNBA) a USA Basketball,“ informuje v tlačovej správe NBA. V rámci spolupráce bude mať Skims zvýšenú mediálnu pozornosť na ligových platformách či virtuálne reklamy na kurtoch počas živých prenosov NBA a WNBA. Takisto plánujú organizovať významné podujatia, ako napríklad víkend s hviezdami NBA All=Star.
„Som neuveriteľne hrdá na partnerstvo Skims s NBA, pretože odráža to, aký vplyv na kultúru má značka Skims. Toto partnerstvo spoločne prepojí ľudí zo všetkých prostredí prostredníctvom módy, športu a talentu a teším sa, ako toto spojenie bude prosperovať,“ vyjadruje svoje nadšenie Kim Kardashian.
„Kardashianky sa podľa mňa už dlhší čas zapodievajú pánskou bielizňou hráčov z NBA,“ vtipkujú ľudia v komentároch. „Shai minulú noc klesol o sedem bodov, nechcem nič počuť o Skims,“ dodáva ďalší. 26. októbra uviedla značka Skims na trh svoju prvú pánsku kolekciu, v ktorej nájdeš spodnú bielizeň, tričká či ponožky. V kampani s názvom Každé telo nosí Skims predviedli svoje vyšportované telá osobnosti športu ako Neymar, hráč NBA Shai Gilgeous-Alexander či Nick Bosa z NFL.