Louis Tomlinson sa počas éry One Direction „preslávil“ najmä nosením pásikavých tričiek. Svoje skutočné ja a osobný štýl vraj našiel až po tom, ako si kapela dala pauzu. Jeho pravá identita má korene na severe Anglicka, kde spevák vyrastal.
Miláčik šoubiznisu a bývalý člen skupiny One Direction Louis Tomlinson nezostáva svojim speváckym kolegom nič dlžný. Po tom, čo Harry Styles uviedol na trh vlastnú značku lakov na nechty a nedávno oznámil aj prípravu parfumov inšpirovaných sexom, vyťahuje Louis svojho žolíka.
Rozhodol sa založiť vlastnú streetwearovú značku oblečenia s názvom 28. Inšpirovaná je údajne jeho šťastným číslom, ale aj hudbou, britskou výchovou a láskou k futbalu. Novinke však nechýba ani moderný twist a poriadna dávka luxusu. Jej estetika má čo-to do činenia práve s mestom na severe Anglicka, v ktorom Tomlinson trávil detstvo.
„Keď som vyrastal, vnímal som Doncaster ako robotnícke mesto. Teraz, keď sa vraciam, ulice majú skutočný štýl. Toto však pre mňa počas dospievania nebolo normou; existovalo iba ufúľané a cool, nič medzi tým tam nebolo. Vtedy sme si však nemohli dovoliť pekné oblečenie, takže to bolo o práci s tým, čo máte,“ hovorí.
Pre speváka však bolo dôležité vyzerať dobre a vyčnievať z davu. V šatníku mu nemohli chýbať futbalové dresy, tenisky, tepláky, ale ani vintage úlovky, ktoré sa dizajnom vymykali prvoplánovej estetike.
Prvý drop novinky 28 je už teraz dostupný na oficiálnej stránke značky a výborne kopíruje Tomlinsonovu identitu. Vintage siluety sa pohrávajú s estetikou futbalu, ale aj skateparku, pričom miestami odbočujú aj na golfové ihrisko. Okrem dresov a mikín nájdeš v ponuke aj kockované tepláky či letné doplnky, ako sú šiltovky či ponožky. Najviac si však zamiluješ monogramové bundy z nylónu.
Luxusné materiály robia z 28 kolekciu, ktorá upúta mileniálov aj generáciu Z. Hoci ide o celebritnú značku, ceny oblečenia ťa milo prekvapia. Pohybujú sa už od 20 libier (23,27 eura) za pár ponožiek po 90 libier (104,74 eura) za mikinu či teplákovú súpravu. K vydarenému uvedeniu značky však v neposlednom rade prispela aj vizuálne silná kampaň pod taktovkou Jona Gorrigana a Helen Seamons.
Louis Tomlinson sa v One Direction paradoxne preslávil najmä nosením pásikavých tričiek. Svoje skutočné ja a osobný štýl vraj našiel až po tom, ako si kapela dala pauzu. Louis sa tak vrátil k svojim koreňom v Doncasteri a opäť mu zachutil streetwear. „Ako mladý chalan, ktorý ide do biznisu, si obklopený ľuďmi, ktorí ti hovoria, čo je cool a čo nie je,“ hovorí.
„Musíte si skrátka prejsť tým, že necháte priemysel, aby vám povedal, čo si myslí, že by ste mali robiť, pretože ešte nemáte dostatok sebadôvery v tento svet, aby ste povedali: vlastne nie, chcem sa obliekať tak, ako sa chcem obliekať,“ dodáva. Dnes vraj estetika Doncasteru nechýba na ničom, čo si na seba oblečie, a jeho hood bol vždy súčasťou toho, kým naozaj je. Myšlienka značky k nemu údajne prišla pred viac ako dekádou, keď sa bližšie pozeral na merch One Direction. Pre Hypebeast žartuje, že vtedy zacítil akési kreatívne svrbenie a potreboval poškriabať.
Ako umelcovi mu to ide v móde rovnako dobre ako v hudbe. Navrhovanie oblečenia a skladanie piesní je však podľa Tomlinsona veľmi podobné. Hrať sa s predstavivosťou ho totiž nesmierne baví. Či si novinku Louisa Tomlinsona hodíš do nákupného košíka, nám nezabudni dať vedieť v ankete nižšie.