Pod kapotou sú na výber dva benzínové štvorvalce v rôznych výkonnostných stupňoch.
Arkana bolo jedno z prvých SUV kupé, ktoré prišli do oveľa nižších segmentov, než bolo od prémiových výrobcov zvykom. Aj napriek tomu, že Renault svoj štýlový crossover uviedol na trh len v roku 2020, už teraz ho predstavuje vo vynovenej podobe. Žiadne radikálne zmeny však nečakaj, Arkana totiž dostala len kozmetické úpravy, ktoré nadväzujú na zmeny v rámci automobilky Renault.
Už aj Arkana tak má nové logo, ktoré má v závislosti od výbavového balíka rôzne odtiene. Zmeny sú aj v stupňoch výbav, keďže niekdajšiu líniu RS Line francúzska značka pomaly, ale isto nahrádza vo svojom portfóliu prvkami sesterskej značky Alpine. Na výber tak sú stupne Evolution, Techno a Esprit Alpine. Práve posledný zastúpi vrchol v ponuke, ktorý dostane napríklad 19" disky, dvojfarebné lakovanie karosérie či detaily v tematike športovej značky Alpine.
Z hľadiska tvarov karosérie žiadne zásadné zmeny neevidujeme, predné aj zadné LED svetlomety však dostali jemne pozmenenú grafiku, najmä podľa ktorej je možné facelift spoznať. Rovnako ako exteriér, aj interiér získal hŕstku pozmenených detailov, nové čalúnenie alebo kontrastné prešívanie. Samotná palubná doska či veľkosti obrazoviek sa nemenia.
Pod kapotou sú na výber dva benzínové štvorvalce v rôznych výkonnostných stupňoch. Základom je 1,3-litrový motor s mild-hybridnou technológiou a výkonom 103 kW/140 koní alebo 117 kW/160 koní. Poruke je aj hybridný variant E-Tech, ktorý kombinuje 1,6-litrový štvorvalec a elektromotor, pričom celkový výkon je 106 kW/145 koní. Poháňané sú, samozrejme, naďalej len predné kolesá. Renault však zdôrazňuje, že v rámci modernizácie si posvietil na naladenie podvozka, ktorý má docieliť menšie náklony karosérie a lepšiu stabilitu, predovšetkým na zadnej náprave. Prvé kusy vynovenej Arkany sa na trh dostanú už počas nasledujúcich mesiacov.