Jednotlivé návrhy sú prácou Alessandra Micheleho a spoluzakladateľov streetwearovej značky Leva Tanju a Garetha Skewisa.
Spolupráca medzi módnym domom Gucci a značkou Palace Skateboards je realitou. Špeciálne spojenie návrhára Alessandra Micheleho so spoluzakladateľmi londýnskej streetwearovej ikony Levom Tanjuom a Garethom Skewisom je stretnutím dvoch odlišných svetov, ktoré spájajú prvky luxusnej módy s jedinečnou atmosférou z prostredia skejtbordingu.
Pre značku Palace Skateboards ide pravdepodobne o najväčšiu udalosť v histórii, aj keď v minulosti predstavila kolekcie so značkami, ako sú Polo Ralph Lauren, Calvin Klein, Moschino či Arc’teryx.
Kampaň je plná známych tvárí vrátane skejtbordového jazdca Luciena Clarka, ale aj mimozemšťanov a animovaných postáv – podobne ako v prípade predchádzajúcich kolekcií módneho domu Gucci.
Komplexný sortiment kolekcie je opísaný sloganom „Viac Gucci ako samotné Gucci“, a ponúka prevažne unisex modely s nádychom obdobia zo začiatku milénia. Sila loga, monogramu GG a motívu Triferg od spoločnosti Palace Skateboards preniká do veľkej časti produktov, vďaka čomu sú návrhy veľmi ľahko identifikovateľné.
Okrem klasických ready-to-wear modelov, ako sú zvonové rifle, vzorované košele, kožené bundy, mikiny alebo zimné čiapky, posunuli obe strany debutovú spoločnú kolekciu o úroveň vyššie, a to vďaka referenciám, ktoré môže poskytnúť len Palace Skateboards. Na mysli máme predovšetkým upravený motocykel Moto Guzzi V7, ale aj trezor GG-P Supreme či hodvábne vankúše s grafickými potlačami.
Vynechať nemôžeme ani futbalové dresy s goliermi v retro štýle z 80. rokov, baranice, elegantné kožené mokasíny vo viacerých farebných vyhotoveniach, minisukne a podprsenky s monogramom GG alebo sériu doplnkov v podobe batožiny a tašiek.
Jednotlivé produkty zo spoločnej kolekcie značiek Gucci a Palace Skateboards budú dostupné 21. októbra v online obchode Gucci Vault a v kamenných obchodoch britského výrobcu. Zoznam nájdeš na webovej stránke. Je viac ako pravdepodobné, že všetky návrhy budú vypredané v priebehu niekoľkých minút od uvedenia do predaja a reselleri ich budú ponúkať s niekoľkonásobnou prirážkou.
Nižšie nájdeš sprievodné video od režiséra Maxa Siedentopfa, ktorý stavil na kombináciu reality s neočakávanými a prekvapivými momentmi v sprievode skladby Out of Space od The Prodigy z roku 1992.