K dispozícii budú až dve dĺžky karosérie.
Trvalo to len niekoľko dní a po vypustení prvých oficiálnych fotografií exteriéru predstavuje automobilka Genesis svoju úplne novú vlajkovú loď kompletne.
Majestátne G90 s tradičnými estetickými prvkami (rozdelené svetlá Two-Line a smerom dole sa zužujúca maska Crest Grille) nám tak už ponúka aj pohľad do interiéru a pod kapotu. Luxusná odnož značky Hyundai totiž práve odhalila 2. generáciu svojej pýchy, ktorá je od základu nová a nejde tak len o prezlečený Hyundai Equus, ako tomu bolo doposiaľ.
Na výber budú hneď dve dĺžky karosérie, ktoré súvisia s predĺženým rázvorom verzie LWB (3 180 vs 3 370 mm) – zatiaľ čo štandardný variant disponuje celkovou dĺžkou 5 275 milimetrov, ten predĺžený meria až 5 465 milimetrov. Samozrejme, z predĺženia profituje predovšetkým zadná dvojica pasažierov. Z vizuálnej stránky sa jednotlivé karosárske dĺžky od seba neodlišujú, rozdiel však nastáva v technickej špecifikácii.
Spoločným menovateľom je síce identický benzínový šesťvalec 3,5 T-GDi s výkonom 280 kW/380 koní a krútiacim momentom 530 Nm, predĺžená verzia však dostala elektrický kompresor navyše. Ten dopĺňa konvenčné turbodúchadlo a slúži na zlepšenie reakcie v nízkych otáčkach.
G90 LWB zároveň štandardne disponuje pohonom oboch náprav a natáčaním zadných kolies. O sprevodovanie sa stará 8-stupňová automatická prevodovka a vecou štandardnej výbavy je aj adaptívne vzduchové odpruženie. S niekdajším osemvalcom sa už napokon nepočíta.
Pri pohľade do interiéru vidíme až 3 obrazovky vpredu (12,3” budíky, 12,3” infotainment a napokon menší displej klimatizácie) a 3 vzadu (8” v stredovej opierke a dve 10,2” v hlavových opierkach predných sedadiel).
Vo výbave nemôže chýbať množstvo prémiových položiek – kvalitná audiosústava Bang & Olufsen s plejádou až 23 reproduktorov, 3 druhy vôní, masážne funkcie, head-up displej, digitálny kľúč či automatické otváranie a zatváranie dverí v rámci komfortnej funkcie.
Aj napriek tomu, že Genesis začal veľkú expanziu na európske trhy, nová vlajková loď luxusnej automobilky sa na ne napokon v tomto období nechystá.