Na čase vývoja sa odrazilo aj detailné spracovanie interiéru lode, ktorým sa chcel autor priblížiť čo najbližšie k realite.
Fanúšikom českej klasiky Mafia: The City of Lost Heaven sa vďaka amatérskemu vývojárovi opäť rozbúchali srdcia. Prežiť nostalgické chvíľky s Tomom, Pauliem a so Salierim teraz môžu na legendárnej lodi Titanic, ktorú do starého enginu hry vymodeloval Robin Bongraarts so svojimi kolegami.
Vývoj mu pritom trval oveľa dlhšie, než predpokladal. Detailné vytvorenie honosného interiéru lode tak, aby sa čo najviac priblížil k realite, mu zabralo neuveriteľných 15 rokov.
Ako Robin Bongraarts vysvetlil v rozhovore pre portál Eurogamer, keď na projekte začal pracovať ešte v roku 2006, jeho víziou bolo dokončiť ho do troch mesiacov. „Keďže som nemal poňatia o vývoji herných módov ani o tom, aká zložitá a veľká loď bol Titanic v skutočnosti, myslel som si, že to bude hotové za okamih.“