Nejde iba o facelift. Na výber sú aj verzie Plaid s výkonom viac ako 1 000 koní.
O facelifte, refreshi alebo jednoducho vynovenej verzii Modelu S sa šepkalo už pred takmer troma rokmi. Nakoniec sme sa dočkali až teraz. Hlavne interiér sa zmenil natoľko, že Model S vyzerá skoro ako úplne iný elektromobil. Redizajn dostal aj rodinný Model X.
Pár drobných úprav sa dá nájsť aj na exteriéri, napríklad presklená strecha na celej ploche v základnej výbave. Zásadné zmeny prišli však do interiéru a pod kapotu.
Pravdepodobne najviac zaujme nový športový volant v tvare písmena U, ktorý si Tesla požičala od chystaného modelu Roadster. Futuristický volant ako zo seriálu Knight Rider má byť podľa výrobcu stredobodom zážitku z jazdy. Obsahuje len dva viacsmerové ovládacie prvky prevzaté z Modelu 3.
Druhou veľkou zmenou sú displeje. V aute sú tri. 12,3-palcový pred šoférom, 8-palcový v stredovej konzole pre cestujúcich na zadných sedadlách. A primárny s uhlopriečkou 17 palcov, rozlíšením 2 200 x 1 300 bodov a tenším rámikom. Po novom je už uložený horizontálne, podobne ako v modely 3.
Vylepšená bola aj trojzónová klimatizácia s HEPA filtrami alebo vyhrievanie aj vetranie všetkých sedadiel. Multimediálna výbava je tiež nevšedná. Model S má integrovaný výkonný počítač na úrovni nových herných konzol, podporuje prepojenie viacerých Bluetooth zariadení a nechýba drôtové aj bezdrôtové nabíjanie smartfónov s dostatkom výkonu na nabitie notebooku.