Predstavenie dvojky by zbytočne zastavilo komerčný úspech aktuálneho dielu.
Among Us, hra, kde sa s maximálne deviatimi svojimi kamošmi snažíš odhaliť vrahov a vyhodiť ich z vesmírnej lode alebo vedeckej základne skôr, než všetkých vyvraždia, patrí momentálne k najsledovanejším na Twitchi.
Ak si však myslíš, že ide o horúcu novinku, si na omyle. O dva roky starý titul za necelé 4 eurá prakticky nikto nikdy nejavil záujem, až kým si ho nedávno nezahral streamer Sodapoppin. Hra bola tak zábavná, že celá komunita začala robiť to isté.
The Verge informuje, že vývojári z firmy InnerSloth začali už dávnejšie pracovať na pokračovaní s názvom Among Us 2, no práve pre obrovský úspech jednotky celý projekt zastavili.
Pôvodná hra je totiž tak úspešná, že vydanie nového dielu by bolo kontraproduktívne. Vývojári by sa zbytočne oberali o zisk výmenou za hodiny práce a programovania.
Namiesto toho sa InnerSloth rozhodlo vylepšiť Among Us 1, hoci údajne ide o poriadne ťažkú úlohu. Kód hry je totiž zastaraný a s pridávaním nových levelov či prvkov pôvodne ani nepočítali.
Aktuálne tretiu najhranejšiu hru na Steame si už kúpilo viac než 10 miliónov ľudí. Dostupná je tiež na Android a iOS, kde je síce zadarmo, ale za pár eur z nej vieš odstrániť reklamy.
InnerSloth teraz hovoria, že „všetok obsah plánovaný pre Among Us 2 dostanú do Among Us 1“, je však otázne, či sa to naozaj podarí a ako dlho to bude trvať.
Podľa pôvodného plánu mali v dvojke pribudnúť nové vylepšenia na balansovanie hry (rýchlosť hráčov, plocha, ktorú vidíš po zhasnutí svetiel) a dokonca aj režim pre až 15 hráčov s 3 vrahmi.