Tesla očividne neprekvitá kvalitou výroby a kontrola samotnej kvality sa zjavne nekoná.
Automobilka Tesla prakticky odjakživa bojuje s podpriemernou kvalitou spracovania a dielenského vypracovania. Už dlhé rok sa tak doslova hromadia sťažnosti, ktoré jasne naznačujú, že cit pre detail nie je zrovna najsilnejšou stránkou amerického výrobcu elektromobilov. So železnou pravidelnosťou na to ostatne veľmi autenticky poukazujú aj viacerí známi youtuberi či automobiloví fanúšikovia.
Ako sa ale ukazuje, najnovší sériový model od Tesly zašiel v tejto nemilej oblasti bohužiaľ ešte ďalej. Model Y totiž doslova trpí až alarmujúco mizerným dielenským vypracovaním. Potvrdzuje to aj najnovší report od samotného majiteľa novej Tesly, ktorý krátko po doručení jeho vysnívaného auta strávil vyše 30 dní v servise. Po tom, ako zistil, že väčšina z jeho podnetov sa už nedá riešiť, sa so svojou skúsenosťou podelil verejne.