Prepnúť do nočného režimu
Prepnúť do denného režimu
Sobota 7. 12. 2019 meniny má Ambróz

hľadaj na refresheri

Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.
Odporúčame zapnúť browser notifikácie, ak budeš prihlásený na Refresher s týmto zariadením.
Filmy a Seriály - Tržby – Box Office
0
Dominik Vetrák
28. júl 2019, 18:55

Vtedy v Hollywoode je rekordným a najúspešnejším Tarantinovým filmom počas premiérového víkendu (Box Office)

Tohtotýždňový Box office je skutočne veselý.

Dominik Vetrák
28. júl 2019, 18:55
Vtedy v Hollywoode je rekordným a najúspešnejším Tarantinovým filmom počas premiérového víkendu (Box Office)
Zdroj: Sony
Musíš byť prihlásený/á , aby si mohol uložiť článok.
Nepodařilo se uložit změny. Zkus se nově přihlásit a zopakovat akci.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
0
Uložiť na neskôr.
Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.

Once Upon a Time in Hollywood (odteraz už len Vtedy v Hollywoode) sa konečne dostalo do amerických kín. A Quentin môže byť viac než spokojný. Ešte pred konkrétnymi číslami sa ale pozrieme na najčítanejšie články posledného týždňa. 

 

Nanajvýš ťa zaujal trailer pre prvú sériu His Dark Materials od HBO. Pôjde o epické fantasy, ktoré nám môže nahradiť Game of Thrones. O čosi čítanejší bol pohľad na odhalenú Fázu 4 z Comic Conu, kde nám Kevin Feige prezradil mnohé zaujímavosti. Pri MCU ešte ostaneme. Každého fanúšika totiž zaujal pohľad na natáčanie a nepodarené zábery z Endgame.

 

 

A MCU aj do tretice. Na 2. mieste totiž máme vystrihnutú scénu z Endgame, kde si hrdinovia ctia Iron Manovu obetu. Vôbec najčítanejším článkom je však debutový trailer na ruskú verziu Černobylu. Ten už stihol celý svet skritizovať a vysmiať natoľko, že ho z youtube stihali aj sami tvorcovia. Nuž, nikto azda lepší výsledok ani nečakal.

 

Teraz už ale späť k tržbám. Tie aj tento víkend podľa očakávaní ovládol Leví kráľ. Aj napriek jemne nadpriemerným recenziám a zmiešaným pocitom divákov (prevládajú však tie pozitívne) zaznamenal najnovší hraný remake od Disneyho len 60% pokles tržieb (čo sa týka USA a Kanady). Vzhľadom na to, že za prvý víkend doma zarobil 185 miliónov, ide o skvelý výsledok.

 


Celkovo už má na domácej pôjde po 10 dňoch 350 miliónov dolárov, zatiaľ čo zvyšok sveta prihodil ďalších 611. Všetko nasvedčuje tomu, že hranica 1,5 miliardy bude pokorená, pričom len z USA príde viac ako pol miliardy dolárov. Leví kráľ sa ale pri miliarde a pol určite nezastaví a v kinách pobudne ešte veľmi dlhú dobu. Celosvetovo má na konte 963 miliónov dolárov a zajtra, najpozdejšie v utorok pokorí miliardovú hranicu.

 

Leví kráľ len ukazuje, aký má Disney neuveriteľne silný rok. Momentálne vlastní všetkých 5 najzárobkovejších filmov na domácej pôjde. Reč je o Avengers: Endgame (856 milliónov), Captain Marvel (426 milliónov), Toy Story 4 (395 milliónov), The Lion King (350 milliónov) a Aladdinovi (345 milliónov). Viac si o tom ale povieme v zajtrajšom článku. 

Na druhom mieste máme najnovší Tarantinov film, na ktorý sme od Hateful Eight čakali 3 a pol roka. Podľa zahraničných recenzií sa však čakanie oplatilo a my si najnovší prírastok od tohto génia nesmierne užijeme. A užívajú si ho aj americkí diváci. Snímka tam zaznamenala najväčší debut spomedzi všetkých Tarantinových filmov. Domestic box office za premiérový víkend značí 40 miliónov dolárov. Tržby zo zvyšku sveta začnú prúdiť až v ďalších týždňoch, no je jasné, že pôjde o veľký hit.

 

 

Nie je známe, koľko sa minulo na propagáciu. Na Slovensku si tieto veci, bohužiaľ, nemáme ako všímať, ale dá sa očakávať, že nešlo o úplne horibilnú sumu. Tarantino navyše z filmu ani veľa neukázal a spoliehal sa na svoje a herecká mená. Robbie, Pitt, Pacino, DiCaprio... ale hej, tento film mal na seba zarobené už v momente, kedy sa ohlásil. 

 

Okrem najväčšieho openingu Tarantino pokoril aj svoj vlastný rekord pre najväčší premiérový deň. Snímka v piatok zarobila 16,8 milióna dolárov. Bez tržieb zo zvyšku sveta sa nepohneme, no je možné, že Vtedy v Hollywoode prekoná Tarantinove dva najúspešnejšie filmy (bez pripočítania inflácie): Inglorious Basterds a Django Unchained.

 

Prvý menovaný otvoril v USA za 30 miliónov, celkovo tam zarobil 162 a z celého sveta si odniesol 425 miliónov dolárov. Druhý menovaný otvoril v USA za 38 miliónov dolárov, celkovo si odniesol 120 a celosvetovo to bolo za 321 miliónov dolárov. 

 


Či to tentokrát vyjde na vysnívanú pol miliardu je záhadou. Kým nedostaneme čísla z celého sveta a neuvidíme pád po druhom víkende, môžeme len dúfať, že sa to Sony a Tarantinovi podarí. Ide o druhý najdrahší režisérov film. Hollywood stál Sony (len jeho natočenie) 90 miliónov, zatiaľ čo Weinstenovci zaplatili za Djanga 100 miliónov. 

 

Vtedy v Hollywoode bolo jedinou tohtotýždňovou novinkou v kinách, a tak si už len zosumarizujeme tržby zvyšných počinov. Na 3. mieste máme Spider-Mana s celosvetovými zárobkami v hodnote 1, 036 miliardy dolárov. Hneď za ním je Toy Story 4, ktorému sa podarilo dostať na hranicu 917 miliónov dolárov. Padne tá miliarda? Jedinou istotou je, že to bude mimoriadne tesné. Osobne však verím, že magická hranica padne aj v tomto prípade. 

Mrzí nás, že z TOP 10 vypadlo Midsommar, a to už po 4 týždňoch v kinách. Na konte má celosvetovo 30 miliónov a nič nenasvedčuje tomu, že sa prejde za hranicu 50 miliónov. Stále nás ale čaká premiéra v množstve krajín, takže režisér Ari Aster nemusí zúfať. A24 by s tržbami v konečnom dôsledku mohlo byť spokojné, hoci na trhák Hereditary (80 miliónov celosvetovo) jeho novinka zďaleka mať nebude. 

 


Sklamaním je aj Tajný život maznáčikov 2. Po 875 miliónov jedničke nedokázal sequel zarobiť ani len polovicu. Osobne si na takýto podobný spád nepamätám. Dvojka je momentálne na 330 miliónoch dolárov a v Universal budú radi, ak na konci svojho pobytu v kinosálach prekročí hranicu 350 miliónov dolárov. Trojka je stále reálna. Otázkou je, či bude mať Universal záujem riskovať. Dvojka sa síce bez problémov zaplatí, no štúdio bude možno chcieť presmerovať svoje zdroje do potenciálne profitujúcejšieho projektu.

 

To je od nás pre tentokrát všetko. Pokiaľ sa chceš v tabuľke lepšie orientovať, Minulý týždeň (MT) znamená poradie snímok pred siedmimi dňami (N je novinka a nedá sa teda nijako porovnávať).

 

Víkend USA prezradí, koľko zarobila snímka na pôde Spojených štátov, pod -/+ sa skrýva údaj o percentuálnom náraste/strate tržieb v porovnaní s minulým týždňom. Celosvetovo je jednoduchý súčet všetkých tržieb na planéte a Týždeň ti napovie, ako dlho už snímka beží v kinách.

 

Na záver ešte dodáme, že naša rubrika Box Office je pravidelná a sledovať ju na našom webe môžeš v pravidelných týždňových intervaloch (predchádzajúce časti spolu s ďalšími informáciami o tržbách nájdeš na tomto odkaze).

 

*Celosvetové údaje označené hviezdičkou značia, že ide len o tržby z USA

 

Poradie MT Názov filmu Víkend USA -/+ Celosvetovo Týždeň
1. N The Lion King $75,524,000 -60.6% $962,675,534 2.
2. N Once Upon a Time in Hollywood $40,350,000 N $40,350,000* 3.
3. 2. Spider-Man: Far From Home $12,200,000 -42.5% $1,036,855,270 4.
4. 3. Toy Story 4 $9,872,000 -36.5% $917,928,506 6.
5. 4. Crawl

$4,000,000

-34.4%

$45,862,793

3.
6. 5. Yesterday $3,000,000

-40.2%

$109,641,550 5.
7. 7. Aladdin $2,788,000 -31.8% $1,009,728,586 10.
8. 6.  Stuber $1,679,000 -59.2% $25,342,989 3.
9. 8. Annabelle Comes Home $1,560,000 -40.0% $207,436,963 5.
10.  12. Farewell $1,553,864 +35.7% $3,686,854* 3.
 
 
Zdroj: variety.com, boxofficemojo.comNáhľadový obrázok: Sony/Disney Tagy: Once Upon a Time in Hollywood
Ohodnoť článok
9
Zdieľaj článok
Hodnotenie tohto článku je dostupné len s aktívnym predplatným REFRESHER+.
Predplatiť si
Zrušiť
Pri hodnotení článku nastala chyba. Skús sa nanovo prihlásiť a znova ohodnotiť článok.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
NAHOR
Najčítanejšie
Záleží nám na súkromí čitateľov. Práve aj z toho dôvodu ti poskytujeme detailné informácie o tom, ako využívame súbory cookies a iné technológie zabezpečujúce správne fungovanie a rozvoj stránky. Pre viac informácií si prečítaj naše Zásady ochrany osobných údajov , kde nájdeš ako používame súbory cookies, prípadne sa oboznám Podmienkami používania portálu platných od 24.5.2018. Spracovaniu cookies môžeš zabrániť, alebo zmeniť svoje preferencie v nastaveniach internetového prehliadača, prípadne pre detailnejšie nastavenie klikni na viac možností nižšie.
Upozornenie na právo nastavenia ochrany osobných údajov na Refresheri

Vzhľadom na existujúce a aj chystané zmeny v zákonoch ti dávame možnosť detailného nastavenia spracovania osobných údajov a preferencií spojených so spracovaním osobných údajov.

Prečítaj si možnosti, posuň zobrazenie nadol, nastav si svoje preferencie a klikni na tlačidlo súhlasím, keď budeš chcieť pokračovať do služieb Refresheru. Súbory cookie sú životne dôležitou súčasťou technológie v tvojom prehliadači. Sú natoľko dôležité, že ich budeme musieť použiť pre zapamätanie si toho, že si toto okno potvrdil/a, v opačnom prípade by sme ti ho museli zobrazovať znova a znova.

Údaje, ktoré spracovávame, keď používaš Refresher
Zo strany Refresheru zbierame tieto osobné údaje:
  • Keď navštíviš Refresher, uchovávame si informácie o tom, ktoré články si prečítal, identifikátory zariadenia a prehliadača, časť IP adresy, alebo IP adresu v prípade prihlásenia do účtu, súbory cookie a poloha.
  • Pri prihlásení do účtu e-mailovú adresu
Prečo zbiera Refresher tieto údaje:
  • Na zlepšenie kvality našich web stránok a vývoj nových webových služieb
  • Na vykonávanie analýz a meraní, s cieľom pochopiť, ako sú naše web stránky využívané
  • Na to, aby sme nezobrazovali obsah, ktorý si už videl
  • Pre zobrazovanie prispôsobenejší obsah, ako sú napríklad relevantnejšie články
  • Pre schopnosť identifikovať ťa ako užívateľa pri prihlasovaní do svojho účtu
Zbierame údaje pre partnerov a reklamné siete:
  • identifikátory zariadenia a prehliadača, časť IP adresy, súbory cookie a poloha.
Prečo zbierame tieto údaje pre partnerov, tretie strany a reklamné siete:
  • Na to, aby mohli fungovať a zobrazovali relevantnejšie a užitočnejšie reklamy.
Zoznam reklamných sietí a nastavenia reklám

Nevyhnutné osobné údaje - cookies - pre zobrazovanie reklám zbierame pre nasledujúce spoločnosti:

Google (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)
Formulár kontakt v súvilosti s osobnými údajmi >

AdForm (AdForm Aps,Wildersgade 10B, 1. Sal., DK-1408, Copenhagen, Denmark, ID: 26434815)
Kontaktné údaje pre najbližšiu pobočku >

Seznam (Seznam.cz, a.s, Radlická 3294/10, 150 00, Praha 5, 26168685)
Kontaktné údaje pre najbližšiu pobočku >

 

Možnosť vypnúť si personalizovanie reklám a zbieranie osobných údajov pre jednotlivých partnerov:

Upraviť nastavenia typov reklám Google - personalizovanie od spoločnosti Google

Upraviť nastavenia typov reklám AdForm - personalizovanie od spoločnosti AdForm

 

Svoje nastavenia pre všetky ostatné reklamné siete, aj tie, ktoré na Refresheri nenájdeš, si vieš prezrieť na stránke youronlinechoices.com/uk/your-ad-choices

Meranie návštevnosti

Google, Služba Google Analytics (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)

Vlastníci webových stránok používajú na zlepšenie funkčnosti svojich stránok údaje zhromaždené službou Google Analytics. Zhromažďovanie údajov môžete deaktivovať tak, že si stiahnete a nainštalujete doplnok pre svoj prehliadač.

Stiahnuť doplnok pre prehliadač

Gemius (Gemius s.r.o. Na Výsluní 201/13 100 00 Praha 10 Česká republika)

Spoločnosť Gemius podobne ako služba Google Analytics vyhodnocuje a meria návštevnosť na niektorých webových stránkach. Na meranie využíva Cookies, ktoré si môžeš deaktivovať vo svojom prehliadači.

Hotjar (Hotjar Limited, company number C 65490, Level 2, St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta)

Hotjar využívame na analýzu návštevnosti a správanie sa užívateľov. Vytvára nám mapu aktivity návštevníkov, na webových stránkach, ktoré vizualizuje a vyhodnocuje. Tieto informácie nie sú zbierané vždy, nikdy nie sú spárovateľné s aktivitami užívateľov a teda nie je možné identifikovať jednotlivcov, ale Hotjar ti môže nastaviť súbory Cookies.

Ovládacie prvky súvisiace s prehliadačom

Nastavenia súborov cookie

Súbory cookie sú životne dôležitou súčasťou technológie vo vašom prehliadači a slúžia na zlepšenie prostredia pri používaní internetu.

Ak napríklad na určitom webe nastavíte predvolený jazyk, súbory cookie pomôžu prehliadaču zapamätať si túto voľbu. Niektoré alebo všetky súbory cookie môžete tiež zablokovať, to však môže viesť k zastaveniu fungovania niektorých funkcií na internete.

Mnoho webov napríklad vyžaduje zapnuté súbory cookie vtedy, keď sa chcete prihlásiť. Informácie o tom, ako upraviť nastavenia súborov cookie, nájdete v zdrojoch pomocníka vášho prehliadača.

Zásady ochrany osobných údajov

Prečítaj si naše Zásady ochrany osobných údajov

Ďalšie informácie o tom, ako Refresher používa na zlepšenie služieb
  • Prihlasovanie - pre účely prihlasovania potrebujeme tvoju emailovú adresu.
  • Prispôsobenie - pre zistenie toho, čo ťa zaujíma, vytvárame tvoj unikátny profil. Ak nejaké informácie pozbierame, nájdeš ich vo svojich nastaveniach súkromia a profil môžeš upraviť, alebo zmeniť, alebo celé personalizovanie vymazať.
Ako zmeniť nastavenia spracovania osobných údajov?

Ak zmeníte názor, kedykoľvek tieto údaje môžete zmeniť na adrese https://refresher.sk/nastavenia/sukromie.
Ak nechceš vidieť toto okno, ak nás navštívíš z iného zariadenia alebo prehliadača, prihlás sa a tvoje preferencie si zapamätáme.