Prepnúť do nočného režimu
Prepnúť do denného režimu
Utorok 7. 7. 2020 meniny má Oliver

hľadaj na refresheri

Chceš dostávať notifikácie aj na tomto zariadení?
Filmy a Seriály - Tržby – Box Office
0
Dominik Vetrák
7. júl 2019, 18:21
Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.

Spider-Man zarobil za otvárací víkend neuveriteľnú pol miliardu dolárov a dokazuje nadvládu Marvelu (Box Office)

Spideyho obľúbenosť stále stúpa a spoločne s vysokými kvalitami Far From Home tak dokázal trhať ďalšie marvelácky rekordy.

Dominik Vetrák
7. júl 2019, 18:21
Spider-Man zarobil za otvárací víkend neuveriteľnú pol miliardu dolárov a dokazuje nadvládu Marvelu (Box Office)
Musíš byť prihlásený/á , aby si mohol uložiť článok.
Nepodařilo se uložit změny. Zkus se nově přihlásit a zopakovat akci.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
0
Uložiť na neskôr.
Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.

Očakávaná premiéra najnovšej marvelovky podľa predpokladov dopadla nadmieru úspešne. Ešte predtým sa však pozrieme na najčítanejšie články uplynulého týždňa na Filmkulte. Na 5: mieste je prvý oficiálny obrázkový pohľad na Henryho Cavilla ako Geralta v seriáli Zaklínač. Viac ťa zaujala potitulková scéna v Spideym, konkrétne úžasné cameo v nej. 3. najčítanejším článkom je ďalšia neistá správa o tom, čo Cap robil pri cestovaní časom. 

 

Na 2. priečke je pokus Ryana Reynolds o Bottlecap challenge (už keď nie on, ukázal sa aspoň Donnie Yen), no a vôbec najčítanejším článkom je účasť pani Lauferovej na soundtracku k Spider-Man: Far From Home.

 

A teraz už späť k tržbám. Tým celkom jednoznačne kraľuje Spider-Man: Far From Home. Všetci sme čakali, že ten opening a tržby celkovo budú značne väčšie než v prípade Homecomingu, ale reklamná kampaň Marvel Studios šliapala na plné obrátky. Gyllenhaal ako Mysterio, zvýšená obľúbenosť postáv, účinok Endgame, čoraz sympatickejší Tom Holland a jeho Spider-Man, no a v neposlednom rade skvelé ohlasy. Všetky spomínané aspekty sa podpísali pod pozitívny efekt na box office.

 

 

Spidey štartoval vo vybraných teritóriách už minulý týždeň. Aj preto má už v Číne na konte cez 100 miliónov dolárov. V USA sa premiérovalo už od utorka, pričom do dnešnej nedele dokázal film na domácej pôjde dať dokopy slušných 185 miliónov. Vzhľadom na to, že sa premiéra rozložila na viac dní, má aj dvojka nižší víkendový opening ako Homecoming (117 miliónov dolárov). Avšak, Homecoming malo bez Číny celosvetový opening na hodnote 257 miliónov. Ak si odčítame tržby z Číny a iných krajín, ako aj pár dní navyše na domácej pôjde, Far From Home otvorilo celosvetovo bezmála za viac ako 150 miliónov dolárov. 

Celosvetovo má po týždni premietania na konte 580 miliónov dolárov a takmer určite prekoná miliardovú hranicu, nech už sa ti to zdá akokoľvek pritiahnuté za vlasy. Marvel Studios je neochvejný, gigantický stroj na úspech a Spideyho čaká svetlá budúcnosť. Samozrejme, enormne pomohol aj fakt, že sa dej odohrával v Európe, čo nakoplo aj tržby z vybraných krajín. Euro trip na marvelácky spôsob tomuto filmu výrazne prospel po viacerých stránkach.

 

Na druhom mieste je podľa očakávaní Toy Story 4. Po celom svete (vrátane USA) síce otvorilo za značne menej, než sa predpokladalo, Disneymu sa však darí držať túto kvalitnú pixarovku v kinách na vrchole aj po 3 týždňoch. Cez víkend si na domácej pôjde pripísala ďalších 34 miliónov dolárov, zatiaľ čo za posledný týždeň celosvetovo pridala do kasy 150 miliónov dolárov.

 


Celosvetovo je na úrovni 650 miliónov dolárov. Ťažko povedať, aké sú v tomto prípade miliardové šance. Jedno je isté, Toy Story 4 sa bude v kinách ohrievať celé leto a narozdiel od blockbusterov či presnejšie povedané Endgame bude zarábať desiatky miliónov dolárov na pravidelnej báze ešte dlhé týždne po premiére. 

 

Menším prekvapením je aj Aladdin. Ten odmieta opustiť TOP 5 v USA a Kanade a aj naďalej tam zarába desiatky miliónov dolárov. Na konte má už 921 miliónov dolárov, pričom za posledné dva týždne zarobil 111 miliónov dolárov (64 a 47). Pridať ďalších 80 dva mesiace po premiére je zrejme nemožné, a tak skončí remake Aladdina pravdepodobne niekde na úrovni remaku Knihy džungle (966 miliónov, skôr ju ale prekoná a priblíži sa k miliarde). 

 

 

Novinkou v rebríčku je Midsommar, letný horor od režiséra Ariho Astera (Hereditary). Ten zbiera rozporuplné reakcie všade po svete (podobne ako Hereditary, aj tu film rozdeľuje divákov na dva tábory). Finančne sa mu zatiaľ ale darí dobre. Rozpočet na natočenie nemal presiahnuť 10 miliónov dolárov, no a ani tá reklamná kampaň nestála určite veľa. Za opening víkend si z domácej pôdy Aster odnáša 10 miliónov, pričom premiéra v ostatných krajinách ho ešte len čaká.

 

Vyzerá to veľmi nádejne. Ide síce len o polovicu toho, čo Hereditary zarobilo za prvé dni, ale to malo oveľa väčší mediálny šum. Doteraz ide o najzárobkovejší titul štúdia A24 a nikto určite nerátal s tým, že to Midsommar prekoná.

 

 

Veľkým otáznikom je aj 2 a pol mesiaca po premiére Avengers: Endgame. Znovunasadenie do kín s pridaným obsahom sa Marvelu vyplatilo, aj tak však stále nemá isté, že toho Avatara prekonajú. V tejto chvíli sa spoliehajú už len na posledné geniálne nápady reklamného oddelenia, na svojich fanúšikov a hlavne na Spider-Mana. Ten by snáď mohol tržby Endgame boostnuť podobne, ako to Endgame urobilo pre Captain Marvel. 

Ja osobne si myslím, že sa to najväčšej marvelovke vôbec podarí a skutočne toho Avatara prekoná. Pred mesiacom som odhadoval, že by sa tak mohlo stať do konca júla a stále si za tým tvrdením stojím. Niektorí analytici ale predpovedajú, že sa to nakoniec nepodarí. Momentálne chýba Iron Manovi a spol. (v porovnaní s celkovým rekordom 2,877 miliardy) len smiešnych 15 miliónov dolárov. Máme pocit, že Marvel Studios a Disney budú tlačiť všetkými svojimi pákami na to, aby film ostal v kinách čo najdlhšie. 

 

 

Z TOP 10 len po 3 týždňoch vypadol reštart Detskej hry, tentoraz s robotickým Chuckym. Snímka v USA zatiaľ zarobila 24 miliónov dolárov a nevyzerá to s ňou ružovo. Z TOP 10 vypadol definitívne už aj John Wick s viac ako 300-miliónovými tržbami či prepadák Dark Phoenix, ktorý má na konte necelých 250 miliónov dolárov. Uff. 

PS: Disney môže mať v kinách súčasne až 5 miliardových kúskov. A aj keď Spideyho tržby pripadajú Sony, kreatívne sa o film postaral Feige a spol. Ak sa všetko podarí, v kinách môže mať Disney naraz miliardového Spideyho, Aladina, Levieho kráľa, Toy Story 4 a Endgame.

 

To je od nás pre tentokrát všetko. Pokiaľ sa chceš v tabuľke lepšie orientovať, Minulý týždeň (MT) znamená poradie snímok pred siedmimi dňami (N je novinka a nedá sa teda nijako porovnávať).

 

Víkend USA prezradí, koľko zarobila snímka na pôde Spojených štátov, pod -/+ sa skrýva údaj o percentuálnom náraste/strate tržieb v porovnaní s minulým týždňom. Celosvetovo je jednoduchý súčet všetkých tržieb na planéte a Týždeň ti napovie, ako dlho už snímka beží v kinách.

 

Na záver ešte dodáme, že naša rubrika Box Office je pravidelná a sledovať ju na našom webe môžeš v pravidelných týždňových intervaloch (predchádzajúce časti spolu s ďalšími informáciami o tržbách nájdeš na tomto odkaze).

 

*Celosvetové údaje označené hviezdičkou značia, že ide len o tržby z USA

 

Poradie MT Názov filmu Víkend USA -/+ Celosvetovo Týždeň
1. N Spider-Man: Far From Home $93,600,000 N $580,055,628 1.
2. 1. Toy Story 4 $34,300,000 -42.5% $649,957,544 3.
3. 3. Yesterday $10,750,000 -36.8% $56,982,740 2.
4. 2.  Annabelle Comes Home $9,750,000 -51.9% $134,757,397 2.
5. 4. Aladdin

$7,600,000

-24.9%

$921,689,616

7.
6. N   Midsoammar $6,561,798

N

$10,902,112* 1.
7. 5. The Secret Life of Pets 2 $4,760,000 -35.0% $262,443,335 5.
8. 6.  Men in Black: International $3,635,000 -45.6% $244,489,949 4.
9. 7. Avengers: Endgame $3,100,000 -49.3% $2,772,462,833 11.
10.  9. Rocketman $2,775,000 -29.5% $173,869,715 6.
 
 
Upozorniť na chybu. Ak si našiel nedostatok v článku alebo máš pripomienky, daj nám vedieť.
Ohodnoť článok
3
Zdieľaj článok
Hodnotenie tohto článku je dostupné len s aktívnym predplatným REFRESHER+.
Predplatiť si
Zrušiť
Pri hodnotení článku nastala chyba. Skús sa nanovo prihlásiť a znova ohodnotiť článok.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
NAHOR
Dostávaj najlepší obsah mailom
Nestíhaš všetko sledovať? Pošleme ti do schránky najčítanejší a najlepší obsah.
Žiadny spam. Kedykoľvek sa môžeš z odberu odhlásiť.
Posielať email
Najčítanejšie
Domov
Zdielať
Diskusia
Hľadať
Viac
Zapni upozornenia a už ti nič neujde!

Chceš vedieť čo sa deje a mať prehľad? Dostávaj upozornenia o najhorúcejších správach na Refresheri.

(Príklady: Horel Notre Dame, Zomrel Mac Miller, Trailer na Avengerov)
(Príklady: Sagan skončil prvý, Nový zákon s vplyvom na moderných ľudí, Dnes nás čaká zatmenie slnka)
Ak chceš, aby sme ti poslali takmer všetky novinky, vyber túto možnosť.
Záleží nám na súkromí čitateľov. Práve aj z toho dôvodu ti poskytujeme detailné informácie o tom, ako využívame súbory cookies a iné technológie zabezpečujúce správne fungovanie a rozvoj stránky. Pre viac informácií si prečítaj naše Zásady ochrany osobných údajov , kde nájdeš ako používame súbory cookies, prípadne sa oboznám Podmienkami používania portálu platných od 24.5.2018. Spracovaniu cookies môžeš zabrániť, alebo zmeniť svoje preferencie v nastaveniach internetového prehliadača, prípadne pre detailnejšie nastavenie klikni na viac možností nižšie.
Upozornenie na právo nastavenia ochrany osobných údajov na Refresheri

Vzhľadom na existujúce a aj chystané zmeny v zákonoch ti dávame možnosť detailného nastavenia spracovania osobných údajov a preferencií spojených so spracovaním osobných údajov.

Prečítaj si možnosti, posuň zobrazenie nadol, nastav si svoje preferencie a klikni na tlačidlo súhlasím, keď budeš chcieť pokračovať do služieb Refresheru. Súbory cookie sú životne dôležitou súčasťou technológie v tvojom prehliadači. Sú natoľko dôležité, že ich budeme musieť použiť pre zapamätanie si toho, že si toto okno potvrdil/a, v opačnom prípade by sme ti ho museli zobrazovať znova a znova.

Údaje, ktoré spracovávame, keď používaš Refresher
Zo strany Refresheru zbierame tieto osobné údaje:
  • Keď navštíviš Refresher, uchovávame si informácie o tom, ktoré články si prečítal, identifikátory zariadenia a prehliadača, časť IP adresy, alebo IP adresu v prípade prihlásenia do účtu, súbory cookie a poloha.
  • Pri prihlásení do účtu e-mailovú adresu
Prečo zbiera Refresher tieto údaje:
  • Na zlepšenie kvality našich web stránok a vývoj nových webových služieb
  • Na vykonávanie analýz a meraní, s cieľom pochopiť, ako sú naše web stránky využívané
  • Na to, aby sme nezobrazovali obsah, ktorý si už videl
  • Pre zobrazovanie prispôsobenejší obsah, ako sú napríklad relevantnejšie články
  • Pre schopnosť identifikovať ťa ako užívateľa pri prihlasovaní do svojho účtu
Zbierame údaje pre partnerov a reklamné siete:
  • identifikátory zariadenia a prehliadača, časť IP adresy, súbory cookie a poloha.
Prečo zbierame tieto údaje pre partnerov, tretie strany a reklamné siete:
  • Na to, aby mohli fungovať a zobrazovali relevantnejšie a užitočnejšie reklamy.
Zoznam reklamných sietí a nastavenia reklám

Nevyhnutné osobné údaje - cookies - pre zobrazovanie reklám zbierame pre nasledujúce spoločnosti:

Google (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)
Formulár kontakt v súvilosti s osobnými údajmi >

AdForm (AdForm Aps,Wildersgade 10B, 1. Sal., DK-1408, Copenhagen, Denmark, ID: 26434815)
Kontaktné údaje pre najbližšiu pobočku >

Seznam (Seznam.cz, a.s, Radlická 3294/10, 150 00, Praha 5, 26168685)
Kontaktné údaje pre najbližšiu pobočku >

 

Možnosť vypnúť si personalizovanie reklám a zbieranie osobných údajov pre jednotlivých partnerov:

Upraviť nastavenia typov reklám Google - personalizovanie od spoločnosti Google

Upraviť nastavenia typov reklám AdForm - personalizovanie od spoločnosti AdForm

 

Svoje nastavenia pre všetky ostatné reklamné siete, aj tie, ktoré na Refresheri nenájdeš, si vieš prezrieť na stránke youronlinechoices.com/uk/your-ad-choices

Meranie návštevnosti

Google, Služba Google Analytics (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)

Vlastníci webových stránok používajú na zlepšenie funkčnosti svojich stránok údaje zhromaždené službou Google Analytics. Zhromažďovanie údajov môžete deaktivovať tak, že si stiahnete a nainštalujete doplnok pre svoj prehliadač.

Stiahnuť doplnok pre prehliadač

Gemius (Gemius s.r.o. Na Výsluní 201/13 100 00 Praha 10 Česká republika)

Spoločnosť Gemius podobne ako služba Google Analytics vyhodnocuje a meria návštevnosť na niektorých webových stránkach. Na meranie využíva Cookies, ktoré si môžeš deaktivovať vo svojom prehliadači.

Hotjar (Hotjar Limited, company number C 65490, Level 2, St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta)

Hotjar využívame na analýzu návštevnosti a správanie sa užívateľov. Vytvára nám mapu aktivity návštevníkov, na webových stránkach, ktoré vizualizuje a vyhodnocuje. Tieto informácie nie sú zbierané vždy, nikdy nie sú spárovateľné s aktivitami užívateľov a teda nie je možné identifikovať jednotlivcov, ale Hotjar ti môže nastaviť súbory Cookies.

Ovládacie prvky súvisiace s prehliadačom

Nastavenia súborov cookie

Súbory cookie sú životne dôležitou súčasťou technológie vo vašom prehliadači a slúžia na zlepšenie prostredia pri používaní internetu.

Ak napríklad na určitom webe nastavíte predvolený jazyk, súbory cookie pomôžu prehliadaču zapamätať si túto voľbu. Niektoré alebo všetky súbory cookie môžete tiež zablokovať, to však môže viesť k zastaveniu fungovania niektorých funkcií na internete.

Mnoho webov napríklad vyžaduje zapnuté súbory cookie vtedy, keď sa chcete prihlásiť. Informácie o tom, ako upraviť nastavenia súborov cookie, nájdete v zdrojoch pomocníka vášho prehliadača.

Zásady ochrany osobných údajov

Prečítaj si naše Zásady ochrany osobných údajov

Ďalšie informácie o tom, ako Refresher používa na zlepšenie služieb
  • Prihlasovanie - pre účely prihlasovania potrebujeme tvoju emailovú adresu.
  • Prispôsobenie - pre zistenie toho, čo ťa zaujíma, vytvárame tvoj unikátny profil. Ak nejaké informácie pozbierame, nájdeš ich vo svojich nastaveniach súkromia a profil môžeš upraviť, alebo zmeniť, alebo celé personalizovanie vymazať.
Ako zmeniť nastavenia spracovania osobných údajov?

Ak zmeníte názor, kedykoľvek tieto údaje môžete zmeniť na adrese https://refresher.sk/nastavenia/sukromie.
Ak nechceš vidieť toto okno, ak nás navštívíš z iného zariadenia alebo prehliadača, prihlás sa a tvoje preferencie si zapamätáme.