Jägermeister vo svojej lokálnej TV produkcii borí klišé zakorenené v športovom marketingu.
Jägermeister predstavuje sériu klipov s hokejovou tematikou posunutú z mainstreamového ihriska do prostredia, v ktorom sa hokejové odkazy prelínajú s párty, módou, umením a ulicou. Vymyslieť nový pohľad na vec bola úloha pre agentúru Concept One, ktorá v čele s kreatívnym riaditeľom Petrom Tarbajovským prerobila tradičné majstrovstvá na „Meistrovstvo, z ktorého mrazí“.
V klipe uvidíš všetko, čo k hokeju patrí, teda dresy, štadión, hráčov i fanúšikov, ale do všetkého sa svojráznym spôsobom dotlačil svet Jägermeistera, v ktorom nejde o súperenie a víťazstvo, ale skôr o zámer si spoločne užiť neprestávajúci lov. Výsledok pôsobí, ako keď sa partia mladých ľudí dostane na ľad a urobí si vlastný večierok.
O filmové spracovanie sa postaral Roland Wraník s tímom Bistro Films. Farbenia filmu, sa ujali experti z newyorského postprodukčného štúdia Company3, ktorí sa podieľali na
Na scéne sa mihnú hráči v cool kostýmoch od stylistu Jakuba Eliáša, fanúšikovia pariaci na tribúnach a nechýba ani rozhodca stelesnený tajomnou Aziatkou. Natáčaniu predchádzali tri mesiace príprav. Počas nich sa menili lokácie z kasární Karlín na krasokorčuliarsku halu Hasa v pražských Vršoviciach. „Nechceli sme klasickú hokejovú halu s vysokými stropmi, v ktorej by sa nedala vytvoriť autentická atmosféra párty na ľade,“ vysvetľuje projektová manažérka Tamara Kučerová z agentúry Concept One.