Ponuka motorických verzií triedy G sa rozrastá.
Trieda G mimulý rok zaznamenala veľkolepú medzigeneračnú obmenu, ktorej sa legendárny Geländewagen dočkal po niekoľkých desiatkach rokov. Vskutku zaujímavé bolo, že v úvode predaja sa Mercedes-Benz rozhodol ponúkať výhradne benzínový osemvalec. To sa však po novom mení.
K 422-koňovému G 500 a 585-koňovému G 63, ktorých spoločným znakom bola benzínová V8-čka sa totiž najnovšie pridáva aj naftová jednotka. Ako sa čakalo, nejde už o vidlicový, ale radový šesťvalec (OM656) s objemom 2,9 litra. Nový agregát, známy napríklad z nových modelov CLS 350d/CLS400d alebo S 350d/S 400d disponuje výkonom 210 kW / 285 koní a 610 Nm. Vo veci je teda vôbec najvýkonnejší naftový motor, aký kedy G-čko poháňal.
Variant G 350d sa navyše stáva aj vôbec najefektívnejším modelom danej triedy. Radové usporiadanie sľubuje lepšiu kultivovanosť a efektivitu, automobilka uvádza priemernú spotrebu na úrovni 9,6 - 9,8 l/100 km. Pokiaľ ide o dynamické parametre, verzia G 350d dokáže akcelerovať na stovku za 7,4 sekundy, čo je značné zlepšenie, keďže predošlá generácia túto disciplínu zvládla až o takmer 2 sekundy pomalšie.
Naftový variant sa na pohľad pochopiteľne od benzínovej verzie G 500 nelíši, jedinou odlišnosťou sú teda len plakety označujúce verzia. S príchodom 350d-čka sa zároveň zníži aj základná cena triedy G, keďže momentálny "základ" začína na čiastke 107-tisíc eur. Presnú cenu však zatiaľ nepoznáme.