Módny priemysel opäť ovláda retro.
Retro bude vládnuť aj tejto jeseni. Do predajní rôznych módnych značiek nám pomaly ale isto pribúda teplejšie oblečenie, štýlové prechodné kabáty či elegantné topánky. Toto obdobie je ideálne, nakoľko nielen ženské pokolenie môže upustiť uzdu svojej fantázii a vyhrať sa s vrstvením či farbami svojho trendy outfitu.
Retro nálada sa nesie aj celou kampaňou RESERVED s názvom "I Can Boogie". Je postavená na dvoch ženách, a to slávnej herečke a slovanskej kráske Joanne Kulig a zmyselnej francúzskej modelke Jeanne Damas, ktoré spievajú túto provokujúcu pieseň.
Ak si nevieš spomenúť na ikonický tanečný hit, ktorý v Európe zožal obrovský úspech, rovnako ako hviezdy kampane, trošku ti osviežime pamäť videom, kde elegantné ženy sprevádzané skupinou profesionálnych tanečníkov tancujú boogie-woogie tanec.
Obe hviezdy predstavujú nadčasovú eleganciu a odrážajú ženský temperament vtedajších čias. Nehanbia sa flirtovať alebo zvádzať. Vyžarujú sebaistotu a chuť sa baviť. Ide o to, aby ženy ostali ženské, nosili sukne a hrdili sa krivkami ako kedysi Marilyn Monroe.
V sedemdesiatych rokoch minulého storočia vládla na pódiách ženská energia a diváci sa mali možnosť kochať perfektne nacvičenými choreografiami.
Režisér Gordon von Steiner, ktorý spolupracoval s najväčšími módnymi značkami (Gucci, Prada, Miu Miu), dokázal zachytiť ducha sedemdesiatych rokov a preniesť estetiku tohto desaťročia na obrazovku. Je to ďalšia kampaň, na ktorej spolupracoval so značkou RESERVED.
Priblížime ti trochu bližšie hlavné predstaviteľky? Keď zadáš do vyhľadávača "French it-girl" medzi prvými sa ti zobrazí práve informácia o Jeanne Damas. Jej účet na Instagrame čoskoro dosiahne milión sledovateľov a módni nadšenci šalejú z jej vzhľadu a štýlu. Kľúč k jej popularite spočíva v prirodzenom spôsobe, akým definuje pojem francúzskeho štýlu a povzbudzuje dievčatá na celom svete, aby si vytvorili svoj autentický image: "V Paríži ide skôr o jednoduchosť a nadčasovosť než o trendy."
Joanna Kulig pochádza z južného Poľska a je úspešnou poľskou divadelnou a filmovou herečkou. Je obľúbená verejnosťou aj pre svoje spevácke umenie. Hlavná úloha vo filme Studená vojna, kritikmi skvelo prijatý film na festivale v Cannes, predstavuje začiatok veľmi zvláštneho momentu v jej živote.
Joanna a Jeanne spojili sily a a vznikol vzrušujúci mix, ktorý dozaista ocenia všetci nadšenci módy a filmu v novej kampani Reserved na jeseň a zimu 2018, nazvanej "I Can Boogie".