Prepnúť do nočného režimu
Prepnúť do denného režimu
Streda 2. 12. 2020 meniny má Bibiána

hľadaj na refresheri

Chceš dostávať notifikácie aj na tomto zariadení?
Technologické novinky a celého operátora v appke ti prináša Radosť.Tvoj digitálny operátor.Viac o radosti
Tech - Autá
1
Martin Mičuda
20. marec 2018, 11:37
Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.

Nový vrchol nemeckého luxusu stojí vyše pol milióna eur. 6-miestny kolos má až 630 koní

Luxusnejšie sériové auto by ste z dielne nemeckých automobiliek hľadali márne.

Martin Mičuda
20. marec 2018, 11:37
Nový vrchol nemeckého luxusu stojí vyše pol milióna eur. 6-miestny kolos má až 630 koní
Zdroj: daimler.com
Skúšaj Radosť týždeň zadarmo a bez obmedzeníStiahni si appku
Musíš byť prihlásený/á , aby si mohol uložiť článok.
Nepodařilo se uložit změny. Zkus se nově přihlásit a zopakovat akci.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
1
Uložiť na neskôr.
Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.

Mercedes-Benz nám svoju modernizovanú vlajkovú loď predstavil už pred vyše rokom, až teraz však dochádza k modernizácii posledného článku v skladačke menom trieda S. Vo veci je najluxusnejší automobil z nemeckej produkcie, a teda model Mercedes-Maybach S 650 Pullman.

 

Ultra-luxusný vrchol z Nemecka vsádza rovnako na vynovenú Multibeam full-LED svetelnú technológiu, koncové svetlá so Stardust efektom, pozmenený dizajn nárazníkov a následne úplne novú masku - početne zastúpené chrómove lišty vo vertikálnom smere sú po vzore konceptu Vision 6 novým poznávacim znakom exkluzívnych verzií.

 

Pochopiteľne, podstatou vyhotovenia Pullman je značne predĺžená karoséria, ktorá má na dĺžku až 6,5 metra. Niet divu, že táto verzia si vyžiadala nielen klasické predĺženie rázvoru, ale aj zvýšenú karosériu v oblasti strechy (upravené stĺpiky) či citeľne modifikovaný podvozok. Pullman stojí na masívnych 20” diskoch, novinkou je pritom možnosť dvojfarebnej karosérie - pribudol lak Magma Grey, Mahogany Brown či interiérová kombinácia Silk Beige/Deep Blue Sea.

 

Nový vrchol nemeckého luxusu stojí vyše pol milióna eur. 6-miestny kolos má až 630 koní
Zdroj: media.daimler.com

 

I keď v kokpite dominuje nový volant a vynovené displeje infotainmentu, podstatou vyhotovenia s dodatkom Pullman je samozrejme zadný salónik, takže sa presuňme tam. Rozloženie 2+2+2 ostalo zachované, rovnako i tentokrát je možnosť dvojicu protismerných sedadiel vynechať, respektíve "zložiť". Prioritná je totiž dvojica osobitných a vo veľkej škále elektricky polohovateľných kresiel v poslednom rade, ktoré rozdeľuje robustný stredový tunel ukrývajúci, okrem iného, chladiaci box, priestor schovávajúci ručne vyrábané strieborné poháre od Robbe & Berking či výsuvné stolčeky a "prestieradlá".

 

Je zrejmé, že ide v danej triede o bezkonkurenčnú priestrannosť pre dvojicu sediacu v zadnom salóniku. Posádke nechýba viacero vankúšov, pohodlie počas cestovania spríjemňuje luxusné a upokojujúce osvetlenie s možnosťou zmeny intenzity a výberu z až 64 odtieňov či viacero parfémov spolupracujúcich s klimatizáciou. Hudobný systém má na svedomí naďalej značka Burmester, známe pre high-end zvuk s trojrozmerným zvukovým efektom.

 

Štandardom sú ďalej vyhrievané lakťové opierky, masážne funkcie sedadiel, analógové hodiny od renomovanej značky IWC či panoramatická strecha. Všade, kam sa pozriete, nájdete prvotriedne spracovanie, mimoriadne kvalitné drevené alebo lesklé dekóry, precízne prešívanú kožu a nespočetné množstvo elektroniky či funkcií multimediálneho systému.

 

Nový vrchol nemeckého luxusu stojí vyše pol milióna eur. 6-miestny kolos má až 630 koní
Zdroj: media.daimler.com

 
Zásadnú odlišnosť evidujeme pri ponúkanej verzii, keďže zmena označenie z S 600 na S 650 neprináša len nové názvoslovie, ale i porciu sily navyše. Pod kapotou naďalej tróni 6-litrový dvanásťvalec biturbo, avšak miesto doterajších 530 koní sa pýši výkonom až 630 koní a 1000 N.m. Je fascinujúce, že tento kolos dokáže teda akcelerovať z nuly na 100 km/h len za 6,5 sekundy, automobilka pritom hovorí o priemernej spotrebe “len” 14,6 l/100 km.

 

Na záver dodajme, že cenové relácie sa na nemeckom trhu odrážajú od hladiny 500-tisíc €, v prípade opancierovanej verzie Guard sa ale výsledná cenovka prakticky zdvojnásobi. Ako protihodnotu však dostanete vraj najbezpečnejšie sériové auto na svete.

 

Zobraziť galériu 10 galeria
Upozorniť na chybu. Ak si našiel nedostatok v článku alebo máš pripomienky, daj nám vedieť.
Dátuj a volaj za 20 € do nekonečnostiAktivuj si SIMku Radosti
Ohodnoť článok
110
Zdieľaj článok
Hodnotenie tohto článku je dostupné len s aktívnym predplatným REFRESHER+.
Predplatiť si
Zrušiť
Pri hodnotení článku nastala chyba. Skús sa nanovo prihlásiť a znova ohodnotiť článok.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
NAHOR
Dostávaj najlepší obsah mailom
Nestíhaš všetko sledovať? Pošleme ti do schránky najčítanejší a najlepší obsah.
Žiadny spam. Kedykoľvek sa môžeš z odberu odhlásiť.
Posielať email
Najčítanejšie
Domov
Zdielať
Diskusia
Hľadať
Viac
Zapni upozornenia a už ti nič neujde!

Chceš vedieť čo sa deje a mať prehľad? Dostávaj upozornenia o najhorúcejších správach na Refresheri.

(Príklady: Horel Notre Dame, Zomrel Mac Miller, Trailer na Avengerov)
(Príklady: Sagan skončil prvý, Nový zákon s vplyvom na moderných ľudí, Dnes nás čaká zatmenie slnka)
Ak chceš, aby sme ti poslali takmer všetky novinky, vyber túto možnosť.