Jeden z najväčších módnych domov prišiel so zaujímavou myšlienkou, ako urobiť promo novým hodinkám.
Medzi aktuálne najpopulárnejšie značky v módnom priemysle patrí jednoznačne Gucci. Pod vedením Alessandra Michele prešiel brand znovuzrodením a stal sa omnoho zaujímavejším pre mladých ľudí. Alessandro začal robiť oveľa nositeľnejšie kúsky, ktoré využívajú pekné obrazce a vzory, čo sa odrazilo na predajoch i hodnoteniach. Medzi celebritami sa Gucci po rokoch takisto dostal na popredné pozície.
Od príchodu Alessandra sa značka viac otvorila vonkajším vplyvom a na kolekciách umožnila pracovať aj rôznym umelcom. Detailnejšie si o tomto príbehu môžeš prečítať tu. My využijeme spomenutý fakt na premostenie na najnovší nápad, s ktorým ľudia, stojaci za týmto módnym domom, prišli. Na trh sa dostala kolekcia hodiniek s názvom Le Marché des Merveilles a bolo tak treba vymyslieť účinný spôsob, ako im spraviť promo. Memes sú aktuálne extrémne populárne, a tak niekoho napadlo, prečo sa nevydať touto cestou. Tak sa zrodil projekt #TFWGucci, na ktorom značka spolupracuje s paletou meme tvorcov a umelcov, napríklad Polly Nor či Amanda Charchian. S akými výtvormi prišli, zistíš na obrázkoch nižšie. Čo povieš, efektívna reklama? Hodinky z onej kolekcie mimochodom kúpiš tu.