Priblížte si s nami prostredníctvom oslávneho článku, aké exkluzivitky pribudli na našich cestách v novom roku.
Rok s rokom sa stretol, no a opäť sme o rok starší. Teda, teraz nemyslím niekoho konkrétneho z nás, naší skalní automobiloví fanúšikovia však už tušia, že reč je o projekte Exkluzívne automobily zo slovenských a českých ciest, keďže presne 10. marca pred dvoma rokmi sme na fejsbuku založili stránku, ktorá nemala nielen vtedy, ale prakticky dodnes nemá v takom znení obdobu. Na naše počudovanie sila modrej sociálnej siete ukázala svoju pravú tvar a predčila tak i naše nemalé očakávania o tom, ako dokážu ľudia aj v týchto končinách oceniť počin tohto druhu. Dnešným dňom tak s úsmevom na tvári, statočnou, 28-tisícovou základňou fans a skutočne rozsiahlou (najväčšou svojho druhu) databázou počítajúcou s vyše 1200 fotografiami oslavujeme naše druhé narodeniny a stále zväčšujúci sa záujem. Ten nás nepochybne teší, posúva ďalej, zároveň však aj zaväzuje pokračovať minimálne v danom tempe aj naďalej. To samozrejme nehodláme s Jakubom zmeniť, veď kto iný by vám so železnou (každodennou) pravidelnosťou prinášal kvalitné autentické fotografie z celého nášho územia a neraz v predstihu odhaľoval (za prítomnosti interakcie s článkami) nové exkluzivitky a demonštroval tak, že až v takej chudobe si tu nežijeme.
Áno, vďaka nám ste sa mohli exkluzívne ako prví dozvedieť, kedy prišla naša prvá i8-čka, ako vyzerá prvý domáci Mercedes-AMG GT S, v akom konfigu si u nás strihlo premiéru Ferrari 458 Speciale A, že si niekto doprial Porsche 918 Spyder, ako Stephan Winkelmann otváral showroom Lamborghini v Prahe , ako to schytalo jediné opäť nami priblížené LaFerrari v Budapešti, či ako jazdí nové BMW X6 M, nehovoriac o našich dojmoch z ultra-luxusného Rolls-Roycu Ghost, ba čo viac, ako to vyzerá na automobilovej udalosti roka. Takto pokračovať by som mohol do pozajtra, pod krídlami nášho projektu s hashtagom #exkluzivitaciest sme totiž toho stihli už naozaj hojne. Ostatne, aj náš vyšperkovaný, exkluzivitkami prepchatý Instagram s pomaly 5-tisíckou označených fotografií z rôznych kútov našich pomenších krajín v srdci Európy hovorí v náš prospech. Decentný, no ako mi iste dáte za pravdu oprávnený úvodný egotrip však dávame stranou, pre nových dodávam, že sa bavíme o jedinečnom projekte, ktorého podstatou je prioritne prinášať fotografie nových prírastkov čí starších, no nemenej zaujímavých exemplárov z kategórie luxusných, športových, respektíve exotických automobilov. Omáčok bolo však už až až, sme tu kvôli autám, no a ako už iste tušíte, aj pri tejto "oslavnej" príležitosti sme si pre vás pripravili hŕstku niekoľkých fotografií, ktorý mapujú to najlepšie za posledné týždne. Inými slovami, ak nás nesleduješ pravidelne, hlavne o toto si prišiel. Na zdravie!
Audi RS4 Avant Nogaro
motor: 4.2 V8, 450 k & 430 N.m, lokalita: Bratislava, autor: fanúšik Viliam H.
Audi R8 V10 Plus
motor: 5.2 V10, 610 k & 560 N.m, lokalita: Praha, autor: fanúšik David G.
BMW M3
motor: 3.0 R6, 431 k & 550 N.m, lokalita: Bratislava, autor: fanúšik Maťo H.
BMW M5 30 Jahre M5 + výfuky Akrapovič | Mercedes-Benz E 63 AMG S | Audi RS6 Avant
motor: 4.4 V8, 600 k | 5.5 V8, 585 k | 4.0 V8, 560 k, lokalita: Praha, autor: fanúšik Jirka Sedlacek l Photography
motor: 6.2 V8, 426 k & 610 N.m, lokalita: Bratislava, autor: fanúšik Michal K.
Ani tentokrát mi nedá vložiť medzi fotky malú vsuvku. Tou vám chcem pripomenúť aj naše predošlé diely, ktoré zastupujú výbery tých najzaujímavejších a najexkluzívnejších vozidiel ostatných mesiacov. Zároveň minulé, predovšetkým tie úvodné články vám čo-to priblížia o tom, ako to u nás s postovaním záberov funguje, aby sme sa vyhli zbytočným komplikáciam či nedajbože konfliktom, keďže uprednostňujeme kvalitu než kvantitu, a to niektorí z vás bohužiaľ nevedia občas pochopiť. Treba preto i tu napísať, že si vyhradzujeme právo vaše zaslané fotografie nepoužiť/nezverejniť, nakoľko v štádiu akom sme teraz, si môžeme naozaj z čoho vyberať, navyše, množstvo exemplárov nám z jedného miesta neraz posiela veľa z vás naraz. Platí však staré-známe, pokiaľ ide o naozaj pekný kúsok zachytený na kvalitnej fotografii (nepotrebuješ zrkadlovku, min. 70% fotiek na stránke je cvaknutá náhodne mobilnými telefónmi smartfónmi, pre istotu si ale uverejnené fotky pozri, aby si vedel o asi akej kvalite je reč) radi ho skôr či neskôr použijeme. O mimoriadne exkluzívnych spotoch niet pochýb, tie idú na stránku vždy prioritne. Na záver opätovne dodávam, že stránka vznikla za účelom spojiť ľudí s rovnakou záľubou a vytvoriť tak jedinečnú komunitu, inými slovami stránka vznikla a stále pôsobí formou od fanúšikov pre fanúšikov, nekomplikujme si preto spolužitie zbytočnosťami.
Ferrari 458 Speciale
motor: 4.5 V8, 605 k & 540 N.m, lokalita: Bratislava, autor: fanúšik Samuel P.
Ferrari 488 GTB
motor: 3.9 V8, 670 k & 760 N.m, lokalita: Praha, autor: fanúšik Supercars of Prague
Ferrari LaFerrari
motor: 6.3 V12 + elektromotor, 963 k & 900 N.m, lokalita: Praha, autor: fanúšik Supercars of Prague
Ferrari LaFerrari
motor: 6.3 V12 + elektromotor, 963 k & 900 N.m, lokalita: Praha, autor: fanúšik Supercars of Prague
motor: 6.3 V12 + elektromotor, 963 k & 900 N.m, lokalita: Michalovce, autor: fanúšik Peter J.
Lamborghini Gallardo LP550-2 Valentino Balboni
motor: 5.2 V10, 550 k & 540 N.m, lokalita: Praha, autor: fanúšik Ales Chytracek l Photography
Lamborghini Huracán LP610-4 Spyder
motor: 5.2 V10, 610 k & 560 N.m, lokalita: Praha, autor: fanúšik Supercars of Prague
Mercedes-Benz SLR McLaren 722 Edition | Lamborghini Murciélago LP670-4 SuperVeloce
motor: 5.4 V8, 650 k | 6.5 V12, 670 k, lokalita: Praha, autor: fanúšik Jirka Sedlacek l Photography
Lamborghini Aventador LP750-4 SuperVeloce
motor: 6.5 V12, 750 k & 690 N.m, lokalita: Tekovské Nemce, autor: fanúšik Matej S.
McLaren 650S
motor: 3.8 V8, 650 k & 678 N.m, lokalita: Praha, autor: fanúšik Jirka Sedlacek l Photography
Mercedes-Benz G 500 4x4²
motor: 4.0 V8, 422 k & 610 N.m, lokalita: Bratislava, autor: jakub0040 (BCS)
Mercedes-Maybach S 500 4Matic | Mercedes-AMG GLE 63 Coupé
motor: 4.7 V8, 455 k & 700 N.m | 5.5 V8, 557 k & 700 N.m, lokalita: Bratislava, autor: jakub0040 (BCS)
Mercedes-Benz SL 600 + úpravy Koenig Specials
motor: 7.2 V12, 550 k & 760 N.m, lokalita: Praha, autor: fanúšik Jirka Sedlacek l Photography
Nissan GT-R Nismo
motor: 3.8 V6, 600 k & 652 N.m, lokalita: Praha, autor: fanúšik Supercars of Prague
motor: 3.8 B6, 400 k & 440 N.m, lokalita: Bratislava, autor: jakub0040 (BCS)
Porsche 911 GT3 RS
motor: 3.6 B6, 415 k & 405 N.m, lokalita: Pezinská Baba, autor: martinzmartina
Porsche 911 GT3 RS
motor: 4.0 B6, 500 k & 460 N.m, lokalita: Bratislava, autor: fanúšik Samuel P.
Pre exkluzívne automobily zo slovenských a českých ciest sleduj oficiálnu FB stránku!