Prepnúť do nočného režimu
Prepnúť do denného režimu
Utorok 16. 7. 2019 meniny má Drahomír, Rút

hľadaj na refresheri

Odteraz si môžeš článok
uložiť na neskôr.
Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.
Odporúčame zapnúť browser notifikácie, ak budeš prihlásený na Refresher s týmto zariadením.
Tech - Autá
11
Martin Mičuda
jakub0040 (BCS)
6. marec 2016, 20:18

Exkluzívny pohľad do Ženevy: Vyšperkovaná M2-ka, kontroverzné Mansory, dychberúca Regera či špičkové C 63 AMG

V poradí náš druhý sumár, s ktorým sa vám prihovárame priamo zo Ženevy, odkiaľ vám priblížime najzaujímavejšie vystavované exempláre.

Martin Mičuda
jakub0040 (BCS)
6. marec 2016, 20:18
Exkluzívny pohľad do Ženevy: Vyšperkovaná M2-ka, kontroverzné Mansory, dychberúca Regera či špičkové C 63 AMG
Musíš byť prihlásený/á , aby si mohol uložiť článok.
Nepodařilo se uložit změny. Zkus se nově přihlásit a zopakovat akci.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
11
Uložiť na neskôr.
Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.

Ako už iste viete, predovšetkým skutoční automobiloví fanúšikovia, autosalón v Ženeve s poradovým číslom 86 je v plnom prúde. Ostatne, posledné týždne sme vás statočne zaplavovali hlavnými novinkami, ktoré sa práve pod svetlami reflektorov v švajčiarskej metropole ukazujú svetu vôbec po prvýkrát. Okrem toho, naposledy sme vás stihli informovať už aj o onom dianí na najväčšom, najzaujímavejšom, najočakávanejšom a najvyhľadávanejšom autosalón na svete. V úvodnom článku ste sa tak mohli, okrem iného, dozvedieť, že na obrovskej ploche necelých 78-tisíc m2 sa tento rok návštevníci tešia z vyše 120 svetových či európskych premiér. Obrovské Palexpo je verejnosti otvorené do 13. marca, a my vám prostredníctvom našého vlastného vstupu prinášame druhe pokračovanie mapujúce tie najväčšie a najzaujímavejšie pecky.

 


 

Alfa Romeo Giulia QV

Alfa konečne odhalila už aj bežné, teda nešportové verzie jej nového želiezka v ohni. Stredobodom pozornosti však aj napriek tomu je vrcholná Giulia QV s 510-koňovým a dvakrát preplňovaným šesťvalcom. Naživo si ju od klasických vyhotovení ľahko pomýlite, keďže navzájom sa opticky odlišujú len minimálne, čo je však minimálne pre základné verzie potešujúce. Nad Giuliou sa však naďalej sťahujú mračná, keďže okrem spochybňovania oného času na Nordschleife (7:43), sa objavujú správy zo zákulisia, že za oneskorením predaja stoja aj problémy, ktoré údajne vznikli pri crashtestoch.

 

Exkluzívny pohľad do Ženevy: Vyšperkovaná M2-ka, kontroverzné Mansory, dychberúca Regera či špičkové C 63 AMG

 

Audi R8 V10

V priestoroch štyroch kruhov dominuje nová Q2-ka, nepochybne zaujme aj 605-koňová S8-čka s dodatkom plus, najväčší trhák však zastupuje novučičká R8-čka, ktorá je so skutočne vydarenou konfiguráciou akousi čerešničkou na torte. 10-valcový superšport s výkonom 610 koní sa pýši jedinečným sivým lakom Nardo Gray, čiernymi 21" diskami a karbónovými detailmi.

 Exkluzívny pohľad do Ženevy: Vyšperkovaná M2-ka, kontroverzné Mansory, dychberúca Regera či špičkové C 63 AMG

 

Bentley Mulsanne EWB

Briti si pri príležitosti autosalónu pripravili facelift svojej najväčšej limuzíny s názvom Mulsanne. Tá je totiž na scéne už od roku 2009 a i keď doteraz vyzerá skutočne moderne a v neposlednom rade dobre, predsa len je ten najvyšší čas na menšiu modernizáciu. S jej príchodom sme sa okrem množstva chrómu a full-LED techniky dočkali aj úplne novej, ešte dlhšej verzie s predĺženým rázvorom. Podľa očakávaní ponesie dotatok EWB, čiže Extended Wheelbase a zaradí sa k "základnému" vyhotoveniu a športovo ladenej verzii Speed. Vo svojich masívnych útrobách schováva okrem maximálneho luxusu aj tradičný 6,75-litrový osemvalec s dvojicou turbodúchadiel. Naladený je v dvoch verziách - výhradné na zadnú nápravu prostredníctvom 8-stupňovej automatickej prevodovky ZF štandardne posiela 377 kW / 512 koní, respektíve 395 kW / 537 koní.

 

Exkluzívny pohľad do Ženevy: Vyšperkovaná M2-ka, kontroverzné Mansory, dychberúca Regera či špičkové C 63 AMG

 

BMW M2 Coupé

Zo stánku BMW treba asi najviac vypichnúť najmenší M-kový bavorák, ktorý počíta so známym trojlitrovým šesťvalcovým motorom s preplňovaním, ktorého sila je v tomto prípade vyčíslená na hodnotu 272 kW / 370 koní a 465 N.m. To sú obzvlášť zaujímavé čísla, najmä ak napíšem, že táto malá raketka počíta s kompaktnými rozmermi a hmotnosťou okolo 1500 kilogramov. Okrem toho, k celkovej atraktivite prispieva aj vyšperkovaný exemplár na fotke, ktorého parádny vonkajší dizajn ešte trefne povyšujú súčasti z divízie M Performance.

 

Exkluzívny pohľad do Ženevy: Vyšperkovaná M2-ka, kontroverzné Mansory, dychberúca Regera či špičkové C 63 AMG

 

Brabus 900 Rocket

Tuningový mág neostáva svojej povesti nič dlžný, a okrem zaujímavej prehliadky starších klasík je stánok preplnený pekelne upravenými modelmi. Medzi nimi sa vyníma aj model 900 Rocket, ktorý zastupuje vlajkovú loď v karosérii kupé a silným dvanásťvalcom pod kapotou. Mercedes-AMG S 65 Coupé prešlo totiž početnými úpravami, čím sa výsledná sila zvýšila až naúroveň neuveriteľných 900 koní. Nemalé stádo je pritom zabalené do celočierneho outfitu, ktorý vo svojich útrobách schováva maximálny luxus. 

 

Exkluzívny pohľad do Ženevy: Vyšperkovaná M2-ka, kontroverzné Mansory, dychberúca Regera či špičkové C 63 AMG

 

Dodge Challenger R/T 

Samozrejme, zabudnúť nemôžeme ani na americkú hrubú silu, ktorú nájdeme obzvlášť v stánku Dodge. Nejde síce o nekompromisný, vyše 700-koňový Hellcat, naložený fialový Challenger po facelifte, ktorý zlepšil hlavne interiér, stojí ale rozhodne za pristavenie.

Exkluzívny pohľad do Ženevy: Vyšperkovaná M2-ka, kontroverzné Mansory, dychberúca Regera či špičkové C 63 AMG

 

Ford GT

I keď je v Palexpe statočne zapatrošená, modrý ovál okrem fajnoviek ako Focus RS či Mustang priviezol aj svoju najväčšiu pýchu - znovuzrodené GT-čko, ktoré už svojou 2. novodobou generáciou nadväzuje na ikonické GT40. Jeho zovňajšok sa drží pôvodnej koncepcie, tentokrát sa však už dizajn podstatne viac odklonil od pôvodného modelu. K výslednej aerodynamike pomáha, okrem iného, aj zadný aktívny spojler, vysúvajúci sa v závislosti od rýchlosti.  Pred zadnou nápravou v sériovke nájdeme 3,5-litrový šesťvalec EcoBoost s dvojicou turbo-dúchadiel a výkonom okolo 600 koní. 

 

Exkluzívny pohľad do Ženevy: Vyšperkovaná M2-ka, kontroverzné Mansory, dychberúca Regera či špičkové C 63 AMG

 

Honda NSX

Nástupca legendy 90-tych rokov, nové NSX sa prvýkrát ukázal minulý rok v Detroite, k videniu je však aj v Palexpe. Novodobá generácia ponúka hybridný pohon s trojicou elektromotorov a 3,5-litrovým šesťvalcom so spoločným výkonom 581 koní. Nová generácia je agresívnejšia, dostala full-LED prednú optiku a rozmernú masku, ktorá svojím zapracovaním zasahuje až k samotným svetlám.

 

Exkluzívny pohľad do Ženevy: Vyšperkovaná M2-ka, kontroverzné Mansory, dychberúca Regera či špičkové C 63 AMG

 

Infinity Q60

Americká odnož automobilky Nissan vystavuje Ženeve hlavne svoj nový crossover QX30, ktorý vychádza z GLA od Mercedesu. Väčšiu pozornosť si však jednoznačne zaslúži dizajnový bonbónik vo forme sériovej podoby športového kupé. To chce konkurovať BMW radu 4 či Lexusu RC, vsádza však na jedinečný šarm, s ktorým pôsobí naozaj atraktívne, čo potvrdzujú najmä predné partie, ktoré netaja veľké ambície.

 

Exkluzívny pohľad do Ženevy: Vyšperkovaná M2-ka, kontroverzné Mansory, dychberúca Regera či špičkové C 63 AMG

 

Koenigsegg Regera

Azda najväčší vyzývateľ Chironu sa v Palexpe rovnako stará o veľké haló. Produkčná podoba cestnej stíhačky zo Švédska vsádza na 5-litrovú V8-čku twin-turbo, ktorá spolu s trojicou elektromotorov produkuje 1500 koní a 2000 N.m, pričom rýchlosť 400 km/h zdolá len za necelých 20 sekúnd. Hyperšport dokáže jazdiť aj výhradne na elektrický pohon, jeho cena je 1,7 milióna € a vznikne len 80 kusov. 

 

Exkluzívny pohľad do Ženevy: Vyšperkovaná M2-ka, kontroverzné Mansory, dychberúca Regera či špičkové C 63 AMG

 

Lamborghini Huracán LP580-2 

V prvej časti sme si ukázali doménu stánku Lamborghini, na škodu však nie je ani spomenúť ďalšiu nemenej zaujímavú exkluzivitku. Popri "baby Lambe" bez strechy sa ukázala aj najnovšia verzia 10-valcového modelu, ktorá má síce "len" 580 koní, teda o 30 menej než štandardne, no zato disponuje pohonom výhradne zadných kolies, čo je citeľný rozdiel voči zvyšku portfólia. 

 

Exkluzívny pohľad do Ženevy: Vyšperkovaná M2-ka, kontroverzné Mansory, dychberúca Regera či špičkové C 63 AMG

 

Mansory 4XX Siracusa

Mansory na aktuálnu výstavu priniesol množstvo premiér a jednou z ich je aj táto špecialitka. Po vzore úpravy Siracusa pre Ferrari 458 Italia, tu máme Mansory 4XX Siracusa pre novú 488 GTB. Tá okrem extrémneho bodykitu vytlačí z 3,9-litrovej V8-čky až 790 koní (+ 120 k) a to bez vymenenia akejkoľvek časti motora teda s použitím výhradne chiptuningu a nového výfukového systému! Z nuly na sto jej to trvá 2,9 sekundy, čo je oproti už dosť ostrej sériovke zlepšenie o zanedbateľných 0,1 sekundy...

 

Exkluzívny pohľad do Ženevy: Vyšperkovaná M2-ka, kontroverzné Mansory, dychberúca Regera či špičkové C 63 AMG

 

Mansory Wraith & Flying Spur Palm Edition 999

...no a prehliadnuť sa nedá ani bielo-zlatá dvojica ultra-luxusných tátošov. Ako Rolls-Royce Wraith tak i Bentley Flying Spur prešli rukami technikov od Mansory tiež, čoho výsledkom sú pomerne kontroverzné počiny. Ich podstatou je prepracovaný zovňajšok, ktorý okrem nových nárazníkov či nadstavcov vsádza na zlatú farbu, ktorou sa rozhodne nešetrilo. 

 

Exkluzívny pohľad do Ženevy: Vyšperkovaná M2-ka, kontroverzné Mansory, dychberúca Regera či špičkové C 63 AMG

 

Maserati Levante

Ďalšia automobilka, ktorá sa doteraz profilovala ako výrobca rýdzo športových vozidiel vstupuje do ríše SUV-čiek, nakoľko práve v Ženeve si Levante odkrúca svojú svetovú premiéru. Stredne veľké SUV dostalo agresívne exteriérové krivky, tradičnú rozmernú masku, na ktorú sú napojené do strán pretiahnuté úzke svetlomety. Z profilu sa Levante ponáša svojou siluetou na viacero SUV-čiek neprémiových značiek a nie je tomu inak ani vzadu. Zadok je síce opäť vcelku svojský, človek sa však nevyhne pocitu, že ide o mix viacerých vozidiel. Luxus kombinuje s výkonnými agregátmi, ktoré ponúknu výkon v rozmedzí od 340 až po 560 koní.

 

Exkluzívny pohľad do Ženevy: Vyšperkovaná M2-ka, kontroverzné Mansory, dychberúca Regera či špičkové C 63 AMG

 

Mazda RX-Vision Concept

Pravdepodobne najkrajší vystavovaný koncept v Ženeve naznačuje podobu budúcej generácie preslávenej RX-7-čky. Exteriér totiž môžeme kľudne označiť za umelecké dielo, keďže jednotlivými detailmi a doslova čistým dizajnom útočí na zmysly. Pod dlhočiznou kapotou sa nachádza Wankelov motor, ktorý by sa mal preniesť aj do série s výkonom približne 300 koní. Jeho bližšie špecifikácie zatiaľ nie sú známe, jasné je jen to, že ide o novou generáciu rotačného agregátu.

 

Exkluzívny pohľad do Ženevy: Vyšperkovaná M2-ka, kontroverzné Mansory, dychberúca Regera či špičkové C 63 AMG

 

McLaren 570GT

McLaren promuje svoj tretí model Sport Series s názvom 570GT, ktorý naznačuje luxusné zameranie tejto verzie. Dizajnom sa prakticky zhoduje s 570S-kom, zmenená bola hlavne zadná časť, ktorou sa tiahne elegantná línia typická pre vozidlá typu grand tourer. Tam sa pod rozmerným, do boku otvárajúcim sklom však nechváli výkonnou V8-čkou, nad ňou sa totiž nachádza 220-litrový batožinový priestor a pre komfort cestujúcich bolo prispôsobené aj odpruženie kolies. Podľa slov McLarenu, ide o najpohodlnejší model značky orientovaný na každodenné použitie. Pod kapotou nájdeme starú známu 3,8-litrovú twin-turbo V8-čku s výkonom 570 koní s maximálnym krútiacim momentom 600 N.m. Stovku zvládne toto GT-čko za 3,4 s a na dvestovke je za 9,8 sekundy, ďalej nechýba ani údaj na štvrť míle, ktorú pokorí za 11,1 s a zastaví sa až na maximálke 328 km/h. Výkon prenáša na zadnú nápravu 7-stupňová prevodovka SSG a cenovka auta štartuje na čiastke približne 200-tisíc €.

 

Exkluzívny pohľad do Ženevy: Vyšperkovaná M2-ka, kontroverzné Mansory, dychberúca Regera či špičkové C 63 AMG

 

Mercedes-AMG C 63 S Coupé Edition 1

Nové želiezko v ohni z Affalterbachu v mimoriadne vydarenom balení doslova kradne pohľady okoloidúcich, čomu sa za prítomnosti úvodného pakete Edition 1 nedá čudovať. AMG-čkové kupé počíta s karbón-keramickými brzdami, tradičným balíčkom AMG Aerodynamics, ktorý obohatil exteriér o predný splitter, početné nadstavce, výraznejšie prahy a zadnú odtrhovú hranu. Okrem luxusného a zároveň veľmi športového interiéru by bol hriech nespomenúť samotný pohon, o ktorý sa stará 4-litrová V8-čka s výkonom až 375 kW / 510 k & 700 N.m no a samozrejme chýbať nebude ani charakteristický, toľko milovaný zvukový prejav. 

 

Exkluzívny pohľad do Ženevy: Vyšperkovaná M2-ka, kontroverzné Mansory, dychberúca Regera či špičkové C 63 AMG

 

Mercedes-AMG S 63 Cabriolet Edition 130

Presne pred 130 rokmi priniesol Mercedes-Benz na svet úplne prvý automobil poháňaný spaľovacím motorom a preto je jasné, že po Detroite ani v Ženeve nechýba 130-kusová limitka, ktorou značka s hviezdou v znaku toto výročie patrične oslavuje. Neskutočne nádhernú vlajkovú loď bez strechy a s 585-koňovou V8-čkou za vyše 226-tisíc € zdobí špeciálny lak Alubeam Silver s vysokým leskom, kontrastná červená strecha v odtieni Bordeaux, čalúnenenie v červeno-čiernej kombinácii Bengal Red/Black a 10-lúčové 20" AMG disky v matnej čiernej farbe. Rozhodne jedno z najpompéznejších vozidiel výstaviska!

 

Exkluzívny pohľad do Ženevy: Vyšperkovaná M2-ka, kontroverzné Mansory, dychberúca Regera či špičkové C 63 AMG

 

Pagani Huayra BC

Majstrovské dielo! Najnovšia Huayra je jedno z najfascinujúcejších vozidiel planéty. Pod skutočne jedinečným zovňajškom sa ukrýva svojský interiér, no a samozrejme i veľkolepý, 6-litrový dvanásťvalec twin-turbo z dieľne Mercedes-AMG, ktorý nielenže ponúka po novom až 800 koní, i naďalej sa ale drží filozofie "jeden človek, jeden motor", keďže je ručne skladaný! Len 1218-kilogramové Pagani dá stovku za menej než 3 sekundy, zatiaľ čo jeho maximálka sa blíži k magickej hranici 400 km/h.

 

Exkluzívny pohľad do Ženevy: Vyšperkovaná M2-ka, kontroverzné Mansory, dychberúca Regera či špičkové C 63 AMG

 

Volkswagen Golf GTI Clubsport

Tohtoročnú Ženevu zakončujem oslavnou verziou k 40. výročiu GTI, ktorá je zároveň tým najvýkonnejším sériovým GTI-čkovým Golfom všetkých čias - agregát 2.0 TSI disponuje výkonom 265 koní, pričom krátkodobo, vďaka funkcii overboost ponúkne až 290 koní. Z 0-100 km/h vystrelí len za 5,9 sekundy, maximálka 250 km/h a skutočne perfektný bodykit ako čerešnička na torte.

Exkluzívny pohľad do Ženevy: Vyšperkovaná M2-ka, kontroverzné Mansory, dychberúca Regera či špičkové C 63 AMG

 


 

To najhlavnejšie z tohtoročnej automobilovej udalosti roka je za nami. Nepochybne, na ploche necelých 78-tisíc štvorcových metrov je zaujímavostí oveľa viac, preto ak môžete, určite do veľkolepého Palexpa nahliadnite osobne. Rozhodne sa to aj tento rok oplatí a určite si každý nájde to svoje.

 

Ohodnoť článok
2
Zdieľaj článok
Hodnotenie tohto článku je dostupné len s aktívnym predplatným REFRESHER+.
Predplatiť si
Zrušiť
Pri hodnotení článku nastala chyba. Skús sa nanovo prihlásiť a znova ohodnotiť článok.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
NAHOR
Ako neregistrovaný si prečítal už 1/40 článkov tento mesiac. Prihlás sa pre neobmedzený prístup. Ako neregistrovaný si prečítal už 1/40 článkov za mesiac. PRIHLÁSIŤ / REGISTROVAŤ PRIHLÁSIŤ
Najčítanejšie
Záleží nám na súkromí čitateľov. Práve aj z toho dôvodu ti poskytujeme detailné informácie o tom, ako využívame súbory cookies a iné technológie zabezpečujúce správne fungovanie a rozvoj stránky. Pre viac informácií si prečítaj naše Zásady ochrany osobných údajov , kde nájdeš ako používame súbory cookies, prípadne sa oboznám Podmienkami používania portálu platných od 24.5.2018. Spracovaniu cookies môžeš zabrániť, alebo zmeniť svoje preferencie v nastaveniach internetového prehliadača, prípadne pre detailnejšie nastavenie klikni na viac možností nižšie.
Upozornenie na právo nastavenia ochrany osobných údajov na Refresheri

Vzhľadom na existujúce a aj chystané zmeny v zákonoch ti dávame možnosť detailného nastavenia spracovania osobných údajov a preferencií spojených so spracovaním osobných údajov.

Prečítaj si možnosti, posuň zobrazenie nadol, nastav si svoje preferencie a klikni na tlačidlo súhlasím, keď budeš chcieť pokračovať do služieb Refresheru. Súbory cookie sú životne dôležitou súčasťou technológie v tvojom prehliadači. Sú natoľko dôležité, že ich budeme musieť použiť pre zapamätanie si toho, že si toto okno potvrdil/a, v opačnom prípade by sme ti ho museli zobrazovať znova a znova.

Údaje, ktoré spracovávame, keď používaš Refresher
Zo strany Refresheru zbierame tieto osobné údaje:
  • Keď navštíviš Refresher, uchovávame si informácie o tom, ktoré články si prečítal, identifikátory zariadenia a prehliadača, časť IP adresy, alebo IP adresu v prípade prihlásenia do účtu, súbory cookie a poloha.
  • Pri prihlásení do účtu e-mailovú adresu
Prečo zbiera Refresher tieto údaje:
  • Na zlepšenie kvality našich web stránok a vývoj nových webových služieb
  • Na vykonávanie analýz a meraní, s cieľom pochopiť, ako sú naše web stránky využívané
  • Na to, aby sme nezobrazovali obsah, ktorý si už videl
  • Pre zobrazovanie prispôsobenejší obsah, ako sú napríklad relevantnejšie články
  • Pre schopnosť identifikovať ťa ako užívateľa pri prihlasovaní do svojho účtu
Zbierame údaje pre partnerov a reklamné siete:
  • identifikátory zariadenia a prehliadača, časť IP adresy, súbory cookie a poloha.
Prečo zbierame tieto údaje pre partnerov, tretie strany a reklamné siete:
  • Na to, aby mohli fungovať a zobrazovali relevantnejšie a užitočnejšie reklamy.
Zoznam reklamných sietí a nastavenia reklám

Nevyhnutné osobné údaje - cookies - pre zobrazovanie reklám zbierame pre nasledujúce spoločnosti:

Google (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)
Formulár kontakt v súvilosti s osobnými údajmi >

AdForm (AdForm Aps,Wildersgade 10B, 1. Sal., DK-1408, Copenhagen, Denmark, ID: 26434815)
Kontaktné údaje pre najbližšiu pobočku >

Seznam (Seznam.cz, a.s, Radlická 3294/10, 150 00, Praha 5, 26168685)
Kontaktné údaje pre najbližšiu pobočku >

 

Možnosť vypnúť si personalizovanie reklám a zbieranie osobných údajov pre jednotlivých partnerov:

Upraviť nastavenia typov reklám Google - personalizovanie od spoločnosti Google

Upraviť nastavenia typov reklám AdForm - personalizovanie od spoločnosti AdForm

 

Svoje nastavenia pre všetky ostatné reklamné siete, aj tie, ktoré na Refresheri nenájdeš, si vieš prezrieť na stránke youronlinechoices.com/uk/your-ad-choices

Meranie návštevnosti

Google, Služba Google Analytics (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)

Vlastníci webových stránok používajú na zlepšenie funkčnosti svojich stránok údaje zhromaždené službou Google Analytics. Zhromažďovanie údajov môžete deaktivovať tak, že si stiahnete a nainštalujete doplnok pre svoj prehliadač.

Stiahnuť doplnok pre prehliadač

Gemius (Gemius s.r.o. Na Výsluní 201/13 100 00 Praha 10 Česká republika)

Spoločnosť Gemius podobne ako služba Google Analytics vyhodnocuje a meria návštevnosť na niektorých webových stránkach. Na meranie využíva Cookies, ktoré si môžeš deaktivovať vo svojom prehliadači.

Hotjar (Hotjar Limited, company number C 65490, Level 2, St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta)

Hotjar využívame na analýzu návštevnosti a správanie sa užívateľov. Vytvára nám mapu aktivity návštevníkov, na webových stránkach, ktoré vizualizuje a vyhodnocuje. Tieto informácie nie sú zbierané vždy, nikdy nie sú spárovateľné s aktivitami užívateľov a teda nie je možné identifikovať jednotlivcov, ale Hotjar ti môže nastaviť súbory Cookies.

Ovládacie prvky súvisiace s prehliadačom

Nastavenia súborov cookie

Súbory cookie sú životne dôležitou súčasťou technológie vo vašom prehliadači a slúžia na zlepšenie prostredia pri používaní internetu.

Ak napríklad na určitom webe nastavíte predvolený jazyk, súbory cookie pomôžu prehliadaču zapamätať si túto voľbu. Niektoré alebo všetky súbory cookie môžete tiež zablokovať, to však môže viesť k zastaveniu fungovania niektorých funkcií na internete.

Mnoho webov napríklad vyžaduje zapnuté súbory cookie vtedy, keď sa chcete prihlásiť. Informácie o tom, ako upraviť nastavenia súborov cookie, nájdete v zdrojoch pomocníka vášho prehliadača.

Zásady ochrany osobných údajov

Prečítaj si naše Zásady ochrany osobných údajov

Ďalšie informácie o tom, ako Refresher používa na zlepšenie služieb
  • Prihlasovanie - pre účely prihlasovania potrebujeme tvoju emailovú adresu.
  • Prispôsobenie - pre zistenie toho, čo ťa zaujíma, vytvárame tvoj unikátny profil. Ak nejaké informácie pozbierame, nájdeš ich vo svojich nastaveniach súkromia a profil môžeš upraviť, alebo zmeniť, alebo celé personalizovanie vymazať.
Ako zmeniť nastavenia spracovania osobných údajov?

Ak zmeníte názor, kedykoľvek tieto údaje môžete zmeniť na adrese https://refresher.sk/nastavenia/sukromie.
Ak nechceš vidieť toto okno, ak nás navštívíš z iného zariadenia alebo prehliadača, prihlás sa a tvoje preferencie si zapamätáme.