Televízny súboj o populárnu reláciu sa tak rozbieha naplno.
Po tom, čo verejnoprávna STVR oznámila koniec obľúbenej relácie Milujem Slovensko, sa o formát okamžite začali zaujímať komerčné televízie. Do zákulisného boja o zábavnú šou, ktorá patrila k najsledovanejším reláciám STVR, sa zapojili Markíza aj TV JOJ, informoval web mediálne.
Televízia JOJ potvrdila, že zvažuje prevzatie relácie. „Zvažujeme rôzne formáty, ktoré trh ponúka, vrátane Milujem Slovensko,“ uviedla hovorkyňa JOJ Group Lucia Tuhelová.
Relácia bola dlhé roky súčasťou piatkového večerného vysielania a tešila sa lojálnej fanúšikovskej základni. Práve preto má pre obe televízie strategický význam – JOJ by formátom mohla posilniť ponuku rodinnej zábavy, kým Markíza by si upevnila pozíciu lídra v oblasti zábavných relácií.
Naopak, STVR reláciu po vyše desaťročí ukončuje. Nová riaditeľka Martina Flašíková chce obmeniť vysielanie Jednotky a sústrediť sa viac na pôvodnú internú tvorbu. V jesennej štruktúre sa preto Milujem Slovensko, Veľkou lyžicou ani Sieň slávy už neobjavia.
