Dojemná kampaň s Evelyn, Beccou a Katkou Koščovou sa stala virálnou na Instagrame.
Mobilný operátor Orange Slovensko zverejnil emotívnu kampaň v súvislosti s bezpečnosťou v online priestore. Jej cieľom je šíriť povedomie rodičov o digitálnej bezpečnosti detí na internete. Tvárami reklamy sa stali influencerky, ktoré sú však v prvom rade dcéry – Evelyn, Becca a Katka Koščová.
„Každá influencerka je v prvom rade dcérka svojich rodičov. A všetci rodičia si pre svoje deti želajú bezpečnejší svet aj internet. Vypočujte si svedectvá tých, ktorí jeho hrozbám denne čelia,“ tvrdí Orange.
Propagačné video ukazuje staré zábery z detstva všetkých troch „influendcériek“, do toho sa však v pozadí zobrazujú nenávistné komentáre, ktoré denne dostávajú. „Chce sa mi grcať, škaredá prasnica, nech nevychádza ani z bytu...,“ píše sa v screenshotoch.
„Je to nočná mora každého rodiča,“ hovorí matka influencerky Kataríny Balážiovej, známej ako Becca. Úprimné svedectvá matiek majú motivovať všetkých rodičov, aby sa svojich detí zastali a vnímali, čo sa okolo nich deje, najmä v online svete.
Web, ktorý vznikol v súvislosti s touto kampaňou, prináša množstvo užitočných informácií o kyberšikane – ako ju riešiť, ako byť oporou pre deti v digitálnom priestore a aj to, ako si budovať správnu sebahodnotu.
Reklama sa na internete rýchlo rozšírila a u ľudí zarezonovala. Aj napriek tomu, že ju Orange zverejnil včera (1. augusta) na Instagrame, má už cez 35-tisíc lajkov a takmer 800 komentárov. Viacerí toto video chvália, vrátane ďalších žien známych v online svete ako je napríklad Veronika Cifrová Ostrihoňová, plus size blogerka Lívia Mackaničová, herečka Barbora Švidraňová či Kristína Svarinská.