Šesť študentiek katedry marketingovej komunikácie si môže pripísať pôsobivú spoluprácu na svoje cévečko.
Študenti druhého ročníka Katedry marketingovej komunikácie Univerzity Komenského dostali na prvý pohľad bežné zadanie na semestrálnu prácu. Trieda sa rozdelila do štyroch skupín a na konci semestra odprezentovali svoj návrh.
Skupina šiestich študentiek však zaujala natoľko, že z ich myšlienky vznikla nová reklamná kampaň pre ČSOB. „Keď vybrali náš návrh, aj slzička mi vyhŕkla,“ spomína jedna zo študentiek, ktorá stojí za víťazným návrhom. Uznaj, vymyslieť v druhom ročníku koncept, z ktorého vznikne aj TV spot, vyzerá veľmi dobre v cévečku vysokoškoláka.
V návrhu, ktorý môžeš vidieť v novej kampani, je študentský účet odprezentovaný ako počítačová hra. Tvojou úlohou je dosiahnuť level 150. Čo to však znamená? Založ si účet pre mladých v ČSOB a môžeš získať finančnú odmenu až do výšky 150 eur:
- Odmena 50 eur za prenos účtu z inej banky.
- Odmena 50 eur za využitie SmartSlužby+ na cestovanie minimálne trikrát (kúp si cez apku ČSOB lístok na vlak alebo autobus ZSSK, IDS BK či MHD v Košiciach alebo zaparkuj s ParkDots).
- Odmena 50 eur za platby kartou v minimálnej hodnote 100 eur.
Študentský účet je pre klientov od 15 do 28 rokov. Okrem toho, že s účtom môžeš využívať SmartSlužby+, vďaka ktorým získaš aj dizajnovú platobnú kartu, ktorú si môžeš jednoducho digitalizovať.
Ak máš viac ako 18, môžeš si ho rýchlo zriadiť online. V opačnom prípade si ho môžeš zriadiť len osobne na pobočke so svojím zákonným zástupcom.
Viac o podmienkach bonusu nájdeš na csob.sk.