Porsche nám po dlhšom napínaní predsa len ukázalo vrcholné verzie GTS pre najmenšie modely v portfóliu, pre Cayman a Boxster.
Porsche nám po dlhšom napínaní predsa len ukázalo vrcholné verzie GTS pre najmenšie modely v portfóliu, pre Cayman a Boxster.
Porsche na autosalóne v Pekingu predstaví ešte športovejšie ladené verzie s tradičným označením GTS (Grand Turismo Sport). Pôjde práve o najmenšie modely Cayman a Boxter, ktoré nám však už v týchto dňoch prichádzajú na svet prostredníctvom prvých oficiálnych fotografií. Tie ukazujú, že v rámci prevedenia GTS dostali športiaky nový optický bodykit, ktoré jednak pôsobí modernejšie, na strane druhej dotvára modelom športovejší vzhľad. Už tradične bola najviac použitá najmä čierna farba, ktorú nájdeme v spodných častiach pozmenených nárazníkov, či v svetlometoch, kde evidujeme tmavé pozadie. Jemných zmien sa dočkal i zadný difúzor, štandardom je paket Sport Chrono, aktívny podvozok PASM, bi-xenónové svetlomety a 20'' disky.
GTS je tradične medzníkom medzi klasickými verziami a špičkovým prevedením Turbo. Najvýkonnejšia verzia Turbo si však v týchto modeloch nenašla svoje čestné miesto, preto GTS plní úlohu najvýkonnejšieho prevedenia. Atmosférické, šesťvalcové boxery s objemom 3,4 litra dostali malý doping, v rámci ktorého ponúkajú o 15 koní a 10 N.m Viac. 330-koňový Boxster GTS s cenovkou od 70-tisíc € zrýchli na stovku za 4,7 sekundy a rozbehne sa na 281 km/h, zatiaľ čo 340-koňový Cayman GTS za 74-tisíc € to zvládne za 4,6 sekundy a ručička sa zastaví na hodnote 285 km/h.