Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
Pozri si naše tipy na darčeky, ktoré by sme si kúpili aj my 🤩
6. septembra 2023 o 13:30
Čas čítania 3:46
Dominik Vetrák

Inventár a menu sú v Starfielde úplné peklo. Ako mohla Bethesda vydať hru s takými amatérskymi chybami?

Inventár a menu sú v Starfielde úplné peklo. Ako mohla Bethesda vydať hru s takými amatérskymi chybami?
Zdroj: Bethesda
TECH STARFIELD
Uložiť Uložené

Starfield občas pôsobí ako hra spred 10 rokov. Prečo sú inventár a menu také otravné?

Starfield je vynikajúca hra, no sú v nej veci, ktoré ju sťahujú ku dnu. Jednou z nich je inventár a celkové menu, v ktorých sme strávili približne 25 % celkového času hrania.

Neznie to až tak zle? Tak inak. Starfield je hra, v ktorej sa dá ľahko stráviť 100 hodín. Predstava, že 20 hodín z toho sa človek pozerá na menu a inventár, je neznesiteľná. A presne taký občas Starfield je. Neznesiteľný, frustrujúci a s dizajnovými rozhodnutiami zaseknutými v minulej generácii hier.

Odporúčané
Nové hry v septembri rozpútajú vojnu medzi Xboxom a PS5. Vyjde Starfield, nový Cyberpunk či Mortal Kombat 1 Nové hry v septembri rozpútajú vojnu medzi Xboxom a PS5. Vyjde Starfield, nový Cyberpunk či Mortal Kombat 1 30. augusta 2023 o 17:30

Hlavný problém inventáru je, že obmedzuje to, koľko v ňom hráč môže držať. Keďže radi skúmame planéty, dostávame sa k množstvu surovín, zbraní a iných predmetov. Každá miestnosť a level sú plné takzvaného junku, a teda nedôležitých predmetov, ktoré sa dajú predať a zarobiť tak na nich.

Starfield
Zdroj: Bethesda

Problém je, že hráč netuší, čo je junk a čo je dôležitý predmet. Ani pri použití skenera nie je o nič jasnejšie, aký predmet vlastne hráč berie. Navyše, skener je otravný, keďže občas je potrebné zrušiť ho, aby hráč vôbec mohol s predmetmi interagovať.

Výsledkom je, že po každej jednej misii a vedľajšej úlohe či návšteve planéty s akoukoľvek väčšou stavbou ostane preplnený inventár zbytočností a bezcenných vecí. Je ťažké nebrať ich, keďže každý hráč zo začiatku cíti, že musí rýchlo zarobiť peniaze.

Čítaj na ďalšej strane
Článok pokračuje na ďalšej strane
Strana 1 z 2
Domov
Zdieľať
Diskusia