Vyrobia len 1 963 kusov, s cenovkou od 292-tisíc € ide o vôbec najdrahší variant modelového radu 911.
Písal sa rok 1963, keď automobilka Porsche na autosalóne vo Frankfurte predstavila svoju prvú generáciu ikonického modelu 911. Dnes je na trhu jej najnovšie pokračovanie pod kódovým označením 992, ktoré pri príležitosti 60. narodenín modelového radu prichádza v špeciálnej edícii S/T. Novinka zastúpi medzistupeň medzi verziami GT3 Touring a GT3 RS, o čom svedčia jednotlivé exteriérové riešenia.
Predný a zadný nárazník je prakticky identický s GT3 Touring a rovnako je to aj v prípade výsuvného zadného krídla, predný blatník vrátane hrany na dverách odkazuje na prísne optimalizovanú aerodynamiku vyhotovenia GT3 RS. Predná kapota, strecha, dvere, ochranný rám či jednotlivé aerodynamické prvky sú vyrobené z CFRP materiálu, teda z plastu vystuženého karbónovými vláknami. S/T stojí na magnéziových 20", respektíve vzadu 21" diskoch, ktoré schovávajú keramické brzdy, odľahčené sú aj všetky okná. O obutie sa starajú špičkové pneumatiky Michelin Cup 2 R s rozmermi 255/35 ZR20, resp. 315/30 ZR 21.
Interiér je v kombinácii čiernej a koňakovej kože, špecifikom sú pritom detaily v zlatej farbe. Súčasťou štandardnej výbavy sú odľahčené škrupinové sedadlá s karbónovou konštrukciou, bez príplatku je možné siahnuť po „klasických“ športových sedadlách. Všetky odľahčené materiály znížili hmotnosť na 1 380 kilogramov, čo je až o 40 kg menej než 911 GT3 Touring. Pod nižšiu hmotnosť sa podpísalo aj odľahčenie spojky, ktorá je ľahšia o vyše 10 kilogramov.
Práve S/T-čko je jedinou verziou 911-ky, ktorá má vpredu dvojité lichobežníkové ramená v kombinácii s viacprvkovou zadnou nápravou bez možnosti natáčania kolies. Puristov poteší, že o pohon sa stará 4-litrový atmosférický šesťvalec, ktorý je skombinovaný so 6-stupňovým manuálom. Výkon verzie 911 S/T predstavuje 386 kW/525 koní. Akceleráciu z 0 na 100 km/h zvládne novinka za 3,7 sekundy, jej maximálna rýchlosť je rovných 300 km/h. Vyrobia len 1 963 kusov, s cenovkou od 292-tisíc € ide o vôbec najdrahší variant modelového radu 911.