LUSH, britská značka kozmetiky, ktorej filozofia spočíva najmä v tom, že žiaden z ich produktov nikdy nebol a nikdy nebude testovaný na zvieratách rozbehla novú kampaň proti tejto praktike.
LUSH, britská značka kozmetiky, ktorej filozofia spočíva najmä v tom, že žiaden z ich produktov nikdy nebol a nikdy nebude testovaný na zvieratách rozbehla novú kampaň proti tejto praktike. Keďže má byť testovanie kozmetických výrobkov na zvieratách povolené ešte ďalších desať rokov, rozhodli sa proti tomu spísať petíciu a promovať ju najmä performanceom, ktorý vidíte na videu nižšie. Žena sa nechala priamo vo výklade na Regent St. v Londýne (asi druhá najrušnejšia ulica v celom meste, plná obchodov) testovať tak, ako sa to robí na zvieratách v laboratóriách - dostala zopár injekcií, do roztiahnutých úst nejaké dobroty, oholili jej trochu vlasov a jedno obočie a ako malý bonbónik prišli elektrošoky (na vaše hlavy). Zapôsobil na vás tento avantgardný projekt?