Čo sa týka zásahu do životného prostredia, iba 7 % veľkých módnych značiek zverejňuje výsledky testov odpadových vôd od svojich dodávateľov. 94 % značiek nezverejňuje, aké palivá sa používajú na výrobu oblečenia. O tom, že módny priemysel nerieši nadmernú spotrebu, svedčí aj to, že 99 % značiek odmieta vytvoriť záväzok k menšej výrobe. K nižšej výrobe sa zaviazali len dve značky, a to Armani a United Colours of Benetton.
Tohtoročný index odhaľuje nedostatok transparentnosti aj v oblasti platových podmienok zamestnancov. Podľa správy sa až 99 % opýtaných značiek nezaviazalo zverejniť počet pracovníkov v ich dodávateľských reťazcoch, ktorí dostávajú platy na úrovni životného minima. Iba 1 % značiek uviedlo, že poskytujú mzdy vyššie, ako vyžaduje zákon. Čo sa týka rodovej a rasovej rovnosti, iba 36 % značiek odhaľuje rozdiely v odmeňovaní žien a mužov. Len 4 % značiek zverejňuje údaje o rozdieloch v odmeňovaní podľa etnickej príslušnosti.
Gucci prekvapilo, Savage x Fenty získala 0 %
Medzi značky, ktoré mali najlepšie výsledky, sa prebojovala luxusná značka Gucci. Tá získala 80 %. Najvyššie skóre, a to 83 %, získala talianska značka OVS. Fashion Revolution v správe uvádza, že až 18 veľkých značiek nedokázalo splniť ciele odvetvia v oblasti udržateľnosti, pretože o svojich praktikách neprezradili vôbec nič alebo len veľmi málo informácií. Medzi značkami, ktoré v roku 2023 dosiahli 0 – 5 %, boli napríklad Max Mara, New Yorker, Savage x Fenty či Tom Ford.