Pomerne elegantný a stále vizuálne zaujímavý superšport Audi R8 po facelifte, prešiel úpravou firmou REGULA Tuning.

Audi R8 nie je zďaleka žiadnou novinkou, práve naopak, čoskoro sa dočkáme úplne novej generácie, rovnako ako je to v prípade prestížnejšieho súrodenca, modelu Lamborghini Gallardo. Pomerne elegantný a stále vizuálne zaujímavý superšport však prešiel úpravou firmou REGULA Tuning. Konkrétne ide o silnejšie prevedenie R8 V10 Spyder, teda nie osemvalcová klasika, ale verzia s desaťvalcovým motorom a k tomu bez strechy nad hlavami posádky. Zmeny sa tak netýkajú výkonnostných úprav, keďže dané vyhotovenie ponúka naozaj postačujúcich 525 koní.
Vďaka naozaj netradičnému a vyzývavému bodykitu si túto R8-čku naozaj s klasickými nepomýlite. Môže za to extrémne masívny predný nárazník s obrovskými nasávacími otvormi s hranatými tvarmi. Rovnako aj v zadu nájdeme úplne nový nárazník, ktorý však pôsobí o čosi decentnejšie a pripomína ten sériový. Pribudol však výrazný difúzor a odvetrávacie otvory, ktorými prúdi vzduch od samotného motora. Zadné partie doplňuje elegantná odrazová hrana, ktorá splýva s karosériou. Vozidlo je lakované v modernej bielej farbe, pričom všetky výrazné hrany a detaily nárazníkov majú červený lak. Spyder má nové výfukové potrubie. Znížený je o 30 mm a obutý do širokých 20' diskov značky Oxigin Oxrock Alloy Wheels.
Za celú premenu si REGULA Tuning vypýta naozaj mastných 8-tisíc Eur.

