Modernizácia sa týka oboch karosárskych verzií.
Automobilka Peugeot ohlásila v úvode roka svoje ambiciózne plány do budúcna, čoho výsledkom má byť plejáda nových modelov, nový dizajnový jazyk a popredné technológie v elektromobilite. Na nové smerovanie najnovšie nadväzuje aj vlajková loď značky, a to model 508, ktorý prechádza modernizáciou. Jej podstatou je najmä vynovenie vzhľadu, čím sa štýlový sedan aj praktickejšie SW viac približuje aktuálnemu imidžu značky.
Vpredu má užšie svetlomety, ktoré tvorí Matrix-LED technológia, nechýbajú však ani povestné kly. Tie sa však po novom skladajú až z troch línií. Zásadnou zmenou prešla predná maska, ktorá nadobúda zaujímavejší štýl – jej efektné elementy navodzujú dojem, že maska nie je ohraničená, ale priamo prechádza do nového nárazníka. Jemné retuše sú aj na zadných svetlách, do ponuky sa dostali tri nové laky karosérie (Okenite White, Eclipse Blue a Titanium Grey) či 18" disky Epherra.
Peugeot 508 sa odteraz pýši úplne novým logom značky, nachádza sa však len vpredu, pretože vzadu ho vystriedal elegantný nápis v čiernej lište, ktorá spája koncové svetlá. V interiéri je najmarkantnejšou zmenou nový kompaktný volič prevodovky, ktorý nahrádza doterajší joystick. Centrom palubovky je až 10" obrazovka v HD rozlíšení s infotainmentom novej generácie, zatiaľ čo 12,3" digitálne budíky majú tiež nové možnosti zobrazenia.
Z technickej stránky sa nič nemení. Základnou motorizáciou je agregát 1.2 PureTech, ktorú dopĺňajú dve plug-in hybridné verzie s motorom 1.6 PureTech na čele. Z ponuky sa však nevytratil ani 1,5-litrový turbodiesel či vrcholné vyhotovenie 508 PSE. To naďalej zastupuje 1,6-litrový benzínový štvorvalec a až dvojica elektromotorov, čím je výsledný výkon sústavy až na úrovni 360 koní. Všetky 508-čky majú 8-stupňovú automatickú prevodovku a s výnimkou verzie PSE výhradne predný pohon.