I keď sa papierový výkon spaľovacieho motora nezvýšil, celkový výkon je predsa len o čosi vyšší.
BMW začiatkom mesiaca zmodernizovalo modely X5 a X6 a teraz podobne zmenili aj verzie X5 M a X6 M. Okrem nových, značne užších svetiel, ktoré sme spoznali pri bežných vyhotoveniach, sa verzie M pýšia novým hranatejším nárazníkom s čiernymi plochami nadväzujúcimi priamo na pozmenené ľadvinky. Tie totiž dostali pre zmenu horizontálne orientované lamely.
Vzhľadom na to, že po facelifte budú novinky k dispozícii výhradne v silnejších verziách Competition, všetky exteriérové doplnky a detaily sú v čiernej farbe. Voliteľné sú karbónové elementy. Vzadu nárazník i tvar koncoviek výfuku ostáva nezmenený, jedinou odlišnosťou je tak iná grafika koncových svetiel, aj to len pri X5 M. Auto stojí štandardne na 21" diskoch, v ponuke je však aj až 22" obutie.
X5 M a X6 M majú aj novú palubnú dosku, predošlé oddelené obrazovky nahradil jeden klenutý panel, ktorý združuje 12,3" digitálne budíky a 14,9" displej infotainmentu. Na rozdiel od bežných motorizácií tu však naďalej na stredovom tuneli ostáva veľká páka prevodovky. M modely majú aj naďalej 8-stupňovú automatickú prevodovku M Steptronic.
Motor sa tiež nemení, ide o 4,4-litrový dvakrát preplňovaný osemvalec, ktorý disponuje výkonom 460 kW/625 koní a 750 Nm. Auto má pohon 4 x 4, vďaka M xDrive je pritom možné uprednostňovať zadný pohon – vodič má na výber režimy 4WD a 4WD Sport, úplné odstavenie predného pohonu (2WD) však veľké SUV neponúkajú. Obe novinky dokážu akcelerovať na stovku za 3,9 sekundy, maximálna rýchlosť je pritom 290 km/h.
Hoci sa papierový výkon spaľovacieho motora nezvýšil, celkový výkon je predsa len po novom o čosi vyšší. Môže za to mild-hybridná technológia – 48 V systém s integrovaným elektromotorom vie doručiť extra výkon 9 kW a až 200 Nm, čo posádka ocení najmä pri pružnom zrýchlení.