Verzie Club Sport sa dočkala už aj najnovšia generácia M-trojky.
Rok 2022 bol pre BMW M veľmi plodným rokom, o čom svedčí plejáda nových vrcholných modelov s výnimočným 3.0 CSL. Nemenej zaujímavé je však M4 CSL, a teraz automobilka ukazuje aj nové M3 CS. Písmená CS v tomto prípade nereprezentujú pojmy Coupé Sport (ako pri CSL) a ani občasná interpretácia ako Competition Sport nie je správna, pretože z historického hľadiska ide o Club Sport.
Nové M3 CS je de facto karosársky variant sedan, ktorý je odvodený od M4 CSL, hoci CSL je ešte dodatočne odľahčené a ešte viac pritvrdené na okruh. Novinka je rozpoznateľná podľa špecifickej výplne vertikálne orientovaných ľadviniek, karbónových aerodynamických doplnkov vrátane prednej kapoty s polepom či podľa žltého denného svietenia. Auto stojí na čiernych kovaných diskoch z ľahkej zliatiny – vpredu 19, zatiaľ čo vzadu až 20" (pneumatiky s rozmermi 275/35 ZR19, resp. 285/30 ZR20).
V interiéri sú karbónové škrupinové sedadlá (nie sú to však škrupiny z M4 CSL), početnejšie zastúpená Alcantara a karbónové dekóry, zatiaľ čo tradičnú stredovú priehradku nahradil pevný odliatok z uhlíkových vlákien. Hoci ostré modely M3 a M4 oficiálne neprešli modernizáciou ako konvenčný rad 3, M3 CS už má novú palubnú dosku, ktorú tvorí klenutý panel zložený z dvoch displejov – digitálne budíky majú 12,3" a stredová dotyková obrazovka má až 14,9".
Auto je ľahšie o cca 20 kg a má vyšší výkon. Motorom je 3-litrový radový benzínový šesťvalec s technológiou M TwinPower Turbo, ktorý má o 40 koní viac ako M3 Competition, teda až 405 kW/550 koní a 650 Nm. Poháňané sú všetky štyri kolesá a o prenos sily sa stará 8-stupňová prevodovka M Steptronic. Táto kombinácia umožňuje zrýchlenie z 0 na 100 km/h za 3,4 sekundy. Základná cena verzie CS by pritom mala štartovať na úrovni okolo 146-tisíc eur.