Z pôvodného 4-dverového SUV vzniklo brutálne SUV kupé, ktoré nemá vo svete obdobu.
Mansory patrí k tuningovým úpravcom, ktorí zvyknú posúvať hranice, hoci nie každému môžu ich kontroverzné modely ulahodiť. Tentoraz ukazujú jeden zo svojich doposiaľ najextrémnejších výtvorov – Venatus Coupé EVO C. Na rozdiel od väčšiny úprav, ktoré renomovaný úpravca robí, v tomto prípade ide o kompletne prestavané auto.
Jeho základom je Lamborghini Urus, ktoré však technici pretvorili na 2-dverové SUV. Dobre známy model osadilo Mansory masívnym bodykitom. Ten nielenže značne rozšíril karosériu, ale zároveň prekryl druhý pár dverí, vďaka čomu tuner vytvoril doslova SUV kupé.

Vývoj auta trval rok a pol, čoho výsledkom je rozsiahlejšia úprava karosérie, než by sa mohlo na prvý pohľad zdať – technici najprv odstránili všetky štyri dvere, stredný B-stĺpik posunuli až o 20 centimetrov dozadu, takže predné dvere sú dlhšie a zároveň umožňujú nastupovanie dozadu. Venatus Coupé EVO C je totiž aj napriek absencii zadných dverí stále plnohodnotným 4-miestnym SUV.
Vpredu je na mieru vytvarovaný ešte agresívnejší nárazník s množstvom aerodynamických prvkov. Nové sú aj rozšírené blatníky vrátane masívneho otvoru vzadu či zadný nárazník s veľkolepým difúzorom a centrálne umiestnenou trojitou koncovkou výfuku. Má aj rozmerné krídlo a spojler, na zadnom C-stĺpiku pribudol aj ďalší aerodynamický prvok, ktorý usmerňuje obtekanie karosérie vzduchom. Všetky doplnky sú z uhlíkových vlákien, ktoré navyše získali nevšednú povrchovú štruktúru.

Exteriér aj disky sú lakované v modromfialovom perleťovom laku. V týchto farbách je aj čalúnenie interiéru. Svetlomodrý odtieň je doplnený o biele prešívanie a karbónové dekóry s identickým vzorom ako v exteriéri. V kokpite sú nové logá a emblémy, náladové osvetlenie a štartovacie tlačidlo, ktoré sa presunulo zo stredovej konzoly na strop.
V zmysle tradícií Mansory zapracovalo aj na vyladení motora. Pôvodne 650-koňový 4-litrový benzínový osemvalec totiž po úpravách disponuje výkonom až 662 kW/900 Nm a krútiacim momentom 1 100 Nm. Akceleráciu z 0 na 100 km/h tak unikátny Urus zvládne len za 2,9 sekundy, maximálna rýchlosť je a úrovni až 323 km/h. Cenové relácie Mansory nezverejňuje, pretože každý z vyrobených exemplárov má byť ušitý na mieru podľa preferencií zákazníka. Spolu sa však chystá vytvoriť len 8 exemplárov.