Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
25. mája 2022, 14:30
Čas čítania 3:49
Martin Mičuda

Na okruhu sme vyskúšali najzábavnejší RS model v histórii. Aké je nové Audi RS3?

Na okruhu sme vyskúšali najzábavnejší RS model v histórii. Aké je nové Audi RS3?
Zdroj: Refresher/martinzmartina
TECH AUDI AUTOMOBILOVÉ TESTY
Uložiť Uložené

Nové RS3 si nás až prekvapivo získalo, a to najmä po šoférskej stránke, vďaka ktorej má voči konkurencii navrch.

Za posledné roky sa automobilový svet mení a vyvíja, iste si teda postrehol obrovský príval batériových vozidiel. Dôkazom toho sú aj naše redakčné testy, v rámci ktorých sa čoraz častejšie stretávame práve s automobilmi tohto druhu. Dnes však otestujeme auto bez akejkoľvek elektrifikácie.

Odporúčané
Poriadne sme prevetrali nové M4 Coupé. BMW sa podarilo vytvoriť niečo výnimočné Poriadne sme prevetrali nové M4 Coupé. BMW sa podarilo vytvoriť niečo výnimočné 2. januára 2022, 9:30

Medzi prvými na Slovensku sme si mohli vyskúšať 3. generáciu modelu RS3. Ten sme prevetrali na okruhu Slovakia Ring. V čom je teda najmenší RS model taký prevratný?

Neprehliadnuteľný už na prvý pohľad

Vzhľadom na to, že generáciu Audi A3, z ktorej nové RS3 vychádza, sme už testovali, teraz skúsime jej najostrejšie vyhotovenie. To medzigeneračne nabralo na agresivite. 

Odporúčané
Čím si ťa nová A3-ka najviac získa? Zisťovali sme v teste 4. generácie prémiového kompaktu od Audi Čím si ťa nová A3-ka najviac získa? Zisťovali sme v teste 4. generácie prémiového kompaktu od Audi 29. septembra 2020, 13:05

Exteriéru dominuje obrovská čierna maska a mimoriadne vyzývavý nárazník vpredu. Špičkové Matrix-LED svetlomety majú tmavý podklad a digitálne denné svietenie v tvare šachovnicovej vlajky – diódy v zoskupení 3 × 5 pri odomknutí postupne vypíšu RS3. Medzigeneračne je rozšírený predný rozchod kolies o 33 milimetrov, teda aj blatníky. Brzdy majú predné ventilované kotúče s rozmerom 375 milimetrov.

Keď sa snúbi krikľavý lak Kyalami Green s efektnými 2-farebnými 19" diskami a kompletným balíkom čiernych detailov vrátane znakov a premiérovo aj celej strechy, fantastický vizuálny zážitok je na svete. RS trojka budí pozornosť a rešpekt ešte viac ako RS5. Výduchy za prednými kolesami však nie sú pravé a nepoteší ani softlimiter, ktorý bráni na voľnobehu vytočiť motor. 

Audi, RS3,
Zdroj: Refresher/martinzmartina

Slabiny „drahého lacného“ auta 

V interiéri budeme kritickejší: RS3 je príkladom toho, čo sa nám nepáči na top verziách tých najmenších modelov značiek.

Vyskúšaj predplatné
za 2,99
a čítaj všetko bez obmedzení
Pridaj sa k predplatiteľom
alebo Odomkni článok cez SMS
Pošli SMS na 8877 s textom CLANOK 114736 a dočítaj tento článok.
Cena SMS za otvorenie článku je 3,50 € s DPH. Ako to funguje?
Dočítaj článok do konca za SMS v hodnote 3,50€. Ako to funguje?
POSLAŤ SMS
Čítaj články bez obmedzení celý mesiac - predplatné len za 1,50€ navyše v porovnaní s jedným článkom. Ako to funguje?
POSLAŤ SMS
Čítaj bez obmedzení celý mesiac. Stačí poslať SMS (za 5€). Ako to funguje?
POSLAŤ SMS

Čo sa dozvieš po odomknutí?

  • V čom tkvie slabina interiéru.
  • Ktoré 3 nové jazdné režimy pridáva verzia RS3.
  • Aké parametre má unikátny motor v najnovšej generácii.
  • Prečo hovoríme v prípade 7-stupňovej prevodovky o zázraku.
  • RS3 má najvyššiu maximálnu rýchlosť v triede. Koľko?
  • Aká je najväčšia prednosť novej generácie v porovnaní s konkurenciou.
Domov
Zdieľať
Diskusia