Manhart upravil Mercedes-AMG C 63 S predošlej generácie z technickej stránky.
Mercedes-AMG síce z predaja už dávnejšie stiahol triedu C generácie W205 vo vrcholnej verzii C 63 (S), no len nedávno sme spoznali jej nástupcu. Nemecký výrobca nahradil doterajší, dvakrát preplňovaný 4-litrový osemvalec polovičným motorom. Novinka totiž počíta už len s 2-litrovým štvorvalcom, ktorému pomáha elektrická sústava.
Výrobca pri tejto príležitosti nepriniesol na trh žiadnu labutiu pieseň triedy C s veľkoobjemovým motorom, preto sa tejto úlohy zhostil nemecký aftermarketový úpravca Manhart. Ten práve predstavil variant CR 700 s dodatkom Last Edition, ktorý zhmotňuje posledné C 63 S s V8 pod kapotou.
Z vizuálnej stránky síce pozorujeme tradičné zlaté elementy zvýrazňujúce krivky karosérie, k úprave samotného bodykitu však neprišlo. Okrem farebného polepu tak v porovnaní so sériovkou vidíme len nové čierne 20" disky kolies Manhart Concave One obuté do pneumatík s rozmermi 255/30 R20 vpredu a 275/30 R20 vzadu. Dôležitejšie sú však úpravy pod povrchom.
Agregát 4.0 V8 biturbo v sériovom stave zaručoval modelu C 63 S výkon veľmi slušných 375 kW/510 kW a 700 Nm. Variant CR 700 Last Edition však disponuje silou až 523 kW/712 koní a masívnym krútiacim momentom 920 Nm. Pripomeňme, že v tejto generácii všetok výkon ešte putoval len na zadné kolesá. Aj napriek tomu však dokáže tento skvost akcelerovať zo 100 na 200 km/h len za 5,5 sekundy, čo je podľa úpravcu o rovné 3 sekundy skôr ako sériové vyhotovenie. Zrýchlenie z pokoja na rýchlosť 100 km/h Manhart nespomína.
Za vylepšeniami stoja nové turbodúchadlá v rámci balíka Turbo Performance Kit, upravené výfukové potrubie, prevodovka, chladenie či softvérové naladenie, no a súčasne aj nové karbónové sanie. Cenové relácie úpravy nepoznáme.