Vyše 1 100 hybridných koní v hyperšporte bez strechy.
Na prvý pohľad by sa mohlo zdať, že sa pozeráš na „bežné“ Ferrari SF90 vo vyhotovení Spider, je to však vylepšený model s extrémne výkonným motorom. Prerobil ho nemecký úpravca, ktorý sa dlhé roky špecializuje na superšportové modely. Najnovšie si teda Novitec vzal do parády plug-in hybridný Spider.
SF90 má 3,9-litrový osemvalec s výkonom 574 kW/780 koní a 800 Nm, pripočítať si k tomu však treba aj trojicu elektromotorov – dva vpredu a tretí medzi osemvalcom a 8-stupňovou dvojspojkovou prevodovkou. Výsledný výkon celej sústavy je teda 735 kW/1 000 koní. Inžinieri zo spoločnosti Novitec však dôkladne zapracovali na riadiacej jednotke, dvoch turbodúchadlách a výfukovom potrubí, čo má za následok, že výkon poskočil až na úroveň 816 kW/1 110 koní.
Upravené SF90 bez strechy je tak výkonnejšie ako staršie Bugatti Veyron, zatiaľ čo ešte rýchlejšie ako niekdajšia pýcha Ferrari, hyperšport LaFerrari – akceleráciu z 0 na 100 km/h totiž zvládne nádherné Ferrari len za 2,4 sekundy, rýchlosť 200 km/h dosiahne za 6,5 sekundy, no a jeho jeho maximálna rýchlosť je viac ako 340 km/h.
Pod lepšie dynamické parametre sa v neposlednom rade podpísala aj optimalizovaná aerodynamika vozidla. Exteriér totiž Novitec osadil elementmi z uhlíkových vlákien – predný splitter, klapky po stranách, zadný spojler či difúzor. Nové sú aj koncovky výfuku, pričom celok stojí na nových 21" diskoch, ktoré sú obuté do pneumatík s rozmermi 255/30, respektíve 325/25. SF deväťdesiatka je pritom ešte nižšie k zemi.