Novinku síce značka začína oficiálne ponúkať, samotný Dodge však daný model pošle na prestavbu do renomovanej firmy Drop Top Customs.
Ubehlo len niekoľko dní od toho, ako svet obletela správa o tom, že v budúcej generácii sa ikonický americký muscle car zmení na elektromobil a Dodge sa snaží aktuálne vyhotovenie ešte viac ozvláštniť.
Tretia generácia modelu Challenger totiž v závere svojho neuveriteľne dlhého životného cyklu (prototyp sa predstavil už v roku 2005) príde aj vo vyhotovení bez strechy. Až po približne pätnástich rokoch od spustenia predaja Dodge oficiálne vo svojom portfóliu ponúkne verziu Convertible, síce v skutočnosti ju nebude vyrábať samotná automobilka.
Zrejme preto, že súčasný Challenger skončí koncom budúceho roka, Dodge do vývoja otvorenej verzie už neinvestoval. Novinku síce značka oficiálne ponúkne a bude možné ju objednať u predajcov Dodge, tí však daný model pošlú na prestavbu do firmy Drop Top Customs na Floride, ktorá je najznámejším a najstarším špecialistom na kabriolety v USA.
V súčasnosti tento proces môžu absolvovať nielen verzie R/T, R/T Scat Pack, ale dokonca aj brutálne vyhotovenie SRT Hellcart, ktorý takisto môže prísť o strechu. V momente, keď si zákazník objedná svoj Challenger, priamo z výrobnej linky ho automobilka pošle do Drop Top Customs, kde dôjde k prestavbe, po ktorej ho napokon pošlú príslušnému predajcovi na odovzdanie zákazníkovi.
Za kompletnú prestavbu si Drop Top Customs účtuje 26-tisíc dolárov, čo nie je málo, najmä vtedy, ak k tomu treba, samozrejme, pripočítať samotnú cenu vozidla.
Celý mechanizmus plátennej strechy je elektronicky ovládaný, pričom po úprave je zachovaná bočná línia karosérie. Úpravca integroval do karosérie nové výstuhy, no ako uvádza v tlačovej správe, veľkosť batožinového priestoru bola na 80 percent zachovaná.
Drop Top Customs poskytuje na svoju prestavbu trojročnú záruku. Samozrejme, obdobnou úpravou je možné vylepšiť aj staršie modely tejto generácie, tie si už však zákazníci riešia s floridskou firmou individuálne. Niekoľko takýchto zákazkových Challengerov už po cestách jazdia roky.