Producent kultovej hry nám porozprával o jej zákulisí.
Pomalší, ale o to zábavnejší súkromný detektív, ktorý niekedy ani nevie ako, ale vždy zachráni svet. Asi takto by sme mohli opísať hlavnú postavu už kultovej českej hry Polda. Aktuálne vychádza jej siedma časť, a preto sme sa rozhodli vyspovedať jej producenta a programátora Petra Svobodu.
Petr nám v rozhovore prezradil, aké novinky na hráčov v hre Polda 7 čakajú, koľko trval vývoj hry, ale i to, prečo sa prvýkrát rozhodli do hry zasadiť aj ďalšiu interaktívnu postavu. Zisťovali sme, čo si myslí o dnes populárnych crowdfundingových kampaniach a či je niekedy v budúcnosti možné, že by sme si Poldu zahrali na Playstation alebo Xboxe.
Ak ťa zaujímajú rozhovory s umelcami, so známymi osobnosťami, ale aj s rôznymi inšpiratívnymi ľuďmi, prečítať si ich môžeš v tomto vlákne. Podporiť nás pri ich tvorbe môžeš vstupom do klubu Refresher+.
Aký je to pocit, vrátiť Pankráca späť k životu po ôsmich rokoch?Je to skvelý pocit, ani neviem, čo k tomu dodať. Najdôležitejšie je, že sa to ľuďom páči. Ohlasy od predplatiteľov sú zatiaľ skvelé a myslím si, že sa nám to celkom podarilo.
Osem rokov je dlhý čas. Na čom ste počas tohto obdobia pracovali a koľko trval vývoj nového Poldu?
Keďže som profesionálny programátor, mám aj rôzne iné projekty, na ktorých pracujem. Venoval som sa teda tomu. V rámci hier som robil na prevode starších Poldov pre Android a iOS.
Vývoj hry Polda 7 trval približne rok a trištvrte.
Čo sa dozvieš po odomknutí?
- Prečo sa tvorcovia rozhodli pridať novú postavu do hry a čo bude jej úlohou.
- Ktorí politici sa objavia stvárnení v hre ako postavy.
- Čo si Petr Svoboda myslí o crowdfundingových kampaniach.
- Koľko z vyzbieraných peňazí išlo na vývoj hry.
- Prečo Petr Svoboda ešte nechce vydať Poldu 7 pre Android a iOS.