Emma Čaputová oslavuje ženskú krásu v novej kampani známej slovenskej šperkárky. Hviezdi v tričku s veľavravným odkazom
Dcéra prezidentky Zuzany Čaputovej nadviazala spoluprácu s novou značkou.
V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
Emma Čaputová oslavuje ženskú krásu v novej kampani známej slovenskej šperkárky. Hviezdi v tričku s veľavravným odkazom
Dcéra prezidentky Zuzany Čaputovej nadviazala spoluprácu s novou značkou.
V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
Emma Čaputová sa pred niekoľkými týždňami objavila ako modelka na bratislavskej prehliadke Fashion Live!, čím vyvolala rozruch nielen na samotnej módnej šou, ale aj medzi ľuďmi na sociálnych sieťach. Teraz si na svoje konto pripisuje ďalší úspech, pretože sa spojila so známou slovenskou šperkárkou Petrou Toth v kolekcii oslavujúcej bezpodmienečnú krásu.
Dcéra prezidentky Zuzany Čaputovej sa krátko po prehliadke Fashion Live! stala obeťou internetového šikanovania, výsmešný príspevok o nej napísal aj poslanec parlamentu a na sociálnych sieťach sa našla hŕstka ľudí, ktorá ju dourážala. Na pár neprajných reakcií zareagovala Čaputová nadviazaním spolupráce s novou značkou.
Mladá modelka sa nielenže stala novou tvárou kozmetickej značky Noili, ale teraz sa objavuje aj v kampani šperkárky a dizajnérky Petry Toth. Nová kolekcia jej šperkov dostala názov Krásna, krásna a reprezentuje silu a vnútornú krásu žien vo farbách ružového zlata s motívmi holubíc a kvetov.
Tento článok dočítaš bezplatne, no s predplatným REFRESHER+ získaš prístup ku viac ako 3642 zamknutým článkom a dostaneš ďalšie benefity.
VIAC O PREDPLATNOM
Napriek predchádzajúcim negatívnym reakciám sa aj pod príspevkom, v ktorom Emma Čaputová pózuje v tričku s nápisom Krásna, ale..., objavilo zopár neprajníkov. Značka preto reagovala novým videom, ktorého hlavnou tvárou je práve dcéra prezidentky.
„Predchádzajúci post je dôkazom toho, že stále nie sme všetci krásni a tolerantní – a presne preto táto kampaň vznikla. Ak sa aspoň jedna žena alebo jeden muž zamysleli nad tým, že nám neprislúcha právo posudzovať vonkajší výzor človeka, tak to malo zmysel,“ uzatvára značka na Instagrame.
V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.