BMW M5 CS prešlo dodatočnými úpravami.
BMW v úvode roka predstavilo svoju pýchu divízie M, ktorou je najvýkonnejšie a najrýchlejšie sériové vozidlo jeho histórie. Špeciálne M5 CS si mníchovský výrobca cení na minimálne 180-tisíc eur. Viac však bude pravdepodobne stáť po tom, keď si ho vezme do parády úpravca Manhart Performance, ktorý ultimatívne CS ešte dodatočne vylepšuje. Upravený exemplár nesie názov MH5 GTR a je to prvý a zároveň posledný kus svojho druhu.
Jeho poznávacím znakom je tmavá matná fólia Moonlight a sivý polep. Do sivej farby sa prebalili aj exteriérové detaily, ktoré boli pôvodne bronzové. Samotný tvar karosérie a jej jednotlivých častí sa nemení, celok však stojí na nových diskoch. Charakteristické 20" kované disky v bronzovom vyhotovení nahradili čierne 21 Manhart Classic Line Y-Spoke. Obuté sú do pneumatík s rozmermi 275/30 vpredu a 295/30 vzadu. Povestné žlté denné svietenie ostalo.