BMW M5 CS prešlo dodatočnými úpravami.
BMW v úvode roka predstavilo svoju pýchu divízie M, ktorou je najvýkonnejšie a najrýchlejšie sériové vozidlo jeho histórie. Špeciálne M5 CS si mníchovský výrobca cení na minimálne 180-tisíc eur. Viac však bude pravdepodobne stáť po tom, keď si ho vezme do parády úpravca Manhart Performance, ktorý ultimatívne CS ešte dodatočne vylepšuje. Upravený exemplár nesie názov MH5 GTR a je to prvý a zároveň posledný kus svojho druhu.
Jeho poznávacím znakom je tmavá matná fólia Moonlight a sivý polep. Do sivej farby sa prebalili aj exteriérové detaily, ktoré boli pôvodne bronzové. Samotný tvar karosérie a jej jednotlivých častí sa nemení, celok však stojí na nových diskoch. Charakteristické 20" kované disky v bronzovom vyhotovení nahradili čierne 21 Manhart Classic Line Y-Spoke. Obuté sú do pneumatík s rozmermi 275/30 vpredu a 295/30 vzadu. Povestné žlté denné svietenie ostalo.
V kokpite sa zmeny neodohrali, nové sú de facto len logá úpravcu. Nechýbajú M Carbon škrupinové sedačky v 4-miestnej konfigurácii, početne zastúpená Alcantara, karbónové doplnky a červené detaily. Vylepšili najmä techniku. Štvorlitrové V8 v M5 CS disponuje výkonom 467 kW/635 koní a 750 Nm. Po zásahu Manhartu sa však výkon vyšplhal až na 580 kW/788 koní a 935 Nm.
Za zmenami stojí upravená riadiaca jednotka, nové karbónové sanie či výfukové potrubie. Výrobca však nepovedal, aké plány má s touto 1-kusovou záležitosťou a ani to, akú dosiahne rýchlosť. Klasické M5 CS však dokáže akcelerovať z 0 na 100 km/h za 3 sekundy. V tomto prípade sa dá očakávať nemalé zlepšenie. Otázkou nateraz zostáva aj cena, je však viac než jasné, že s ľahkosťou presiahne hranicu 200-tisíc eur.