„Musíš ísť po tom, čo chceš a nasledovať svoje sny. Neboj sa vyčnievať z radu za to, aký si,“ tvrdí v novej kampani pre Pumu Selena Gomez.
Najmladší člen rodiny značky Puma je určený pre tých, ktorí sa neboja vynikať ani v trendovej obuvi. Jemné retro v kombinácii s kalifornských závanom a osviežením v podobe charizmatickej speváčky Seleny Gomez.
„Musíš ísť po tom, čo chceš a nasledovať svoje sny. Neboj sa vyčnievať z radu za to, aký si,“ tvrdí v novej kampani pre Pumu Selena Gomez. Tenisky, ktoré speváčka v spolupráci so značkou navrhla, kombinujú elegantný štýl a street style, a majú bezstarostný nadčasový vzhľad.
Klasický dizajn je doplnený kovovým detailom na päte, kombináciou semišu a kože a odnímateľným metalickým nápisom športovej značky. Tenisky budú dostupné na webe Pumy od 9. februára a približná cena bude 90 €. Značka ponúka na výber bielo-striebornú a čierno-zlatú verziu tenisiek.
Selena Gomez je ambasádorkou Pumy od septembra 2017. Hviezdila už vo viacerých kampaniach na tenisky. V tej najnovšej pózuje v jednoduchom čiernom outfite pri striebornom aute v typickom kalifornskom prostredí s palmami. Skvelá speváčka, herečka a najnovšie aj modelka tak ukazuje svoje novonabrané sebavedomie.
Čo povieš na túto spoluprácu. Vydarila sa podľa teba?