Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
Pozri si naše tipy na darčeky, ktoré by sme si kúpili aj my 🤩
4. januára 2021 o 13:51
Čas čítania 0:45
Viktor Kniš

Hamšík zarobí o milióny viac ako Vlhová. Toto sú platy slovenských športovcov

NEWS MAREK HAMŠÍK PETRA VLHOVÁ
Uložiť Uložené

Platy v jednotlivých športoch sa stále výrazne líšia. Futbalisti a hokejisti sa majú oveľa lepšie ako ostatní.

Ak by kluby a organizácie vyplatili za rok 2020 slovenským športovcom všetky sľúbené peniaze podľa zmlúv, najlepšie zarábajúcimi by boli domáci futbalisti, hokejisti a Peter Sagan. Vyplýva to z rebríčka, ktorý zostavil portál Šport24. Slováci si počas uplynulého roka museli zvyknúť na zrušené turnaje a ligy, ktoré pre nich mohli predstavovať ďalší príjem. 

Sumy, ktoré zverejnil portál, sú v hrubom a pred zdanením, zároveň rebríček nepredpokladá, že sa niektorí museli dohodnúť na zníženi odmeny kvôli nepriaznivej situácii v kluboch. 

Najlepšie zarábajúcim Slovákom sa stal Marek Hamšík, ktorý zarobí 9 miliónov ročne. Na druhom mieste skončil Peter Sagan so 6 miliónmi. Ten mal ako jeden z mála šťastie a mohol si zajazdiť najprestížnejší pretek sezóny Tour de France.

Odporúčané
Rebríček: Toto sú najlepšie a najhoršie platené povolania na Slovensku za rok 2020 Rebríček: Toto sú najlepšie a najhoršie platené povolania na Slovensku za rok 2020 3. januára 2021 o 19:55

Na treťom a štvtom mieste sú hokejisti NHL Andrej Sekera a Tomáš Tatar, ktorí si zahrali len skrátený formát ligy. Nasledujú na striedačku ďalší hokejisti a futbalisti s miliónovými platmi, ktorých vo svete poznajú. Petra Vlhová zarobila podľa portálu Šport24 v uplynulom roku 364-tisíc eur v hrubom. 

Samozrejme, k týmto odmenám musíme ešte prirátať zárobky za spolupráce s komerčnými značkami, peniaze od sponzorov a tzv. „influencerské“, keďže mnohí využívajú svoje sociálne siete na to, aby propagovali produkty a služby. 

Domov
Zdieľať
Diskusia