Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
Pozri si naše tipy na darčeky, ktoré by sme si kúpili aj my 🤩
21. decembra 2020 o 9:12
Čas čítania 1:05
Adam Novosad

Štúdiu za Cyberpunkom 2077 hrozí masívna žaloba za to, ako zavádzalo hráčov. Vraj prekrútilo skutočnosť, lebo chcelo zarobiť

TECH CYBERPUNK 2077
Uložiť Uložené

Poľské vydavateľstvo CD Projekt Red čelí jednej vlne kritiky za druhou.

Vydavateľstvo CD Projekt Red stojace za hrou Cyberpunk 2077 neprežíva najlepšie týždne. Od vydania titulu neprešli ani dva týždne, ale tisícky hráčov sa neustále sťažujú, hru spoločnosť Sony odstránila zo svojho Playstation obchodu a najnovšie sa šepká o tom, že poľské herné štúdio bude čeliť masívnej žalobe, píše Comicbook.

O potenciálnom súdnom procese informuje The New York Times. Okolo herného štúdia vo Varšave vraj krúžia právnici a investori, ktorým sa nepáči, v akom stave hru vydali, a tak sa chcú nielen sťažovať, ale potenciálne od vydavateľstva vysúdiť hromadu peňazí. Americký denník píše, že štúdio by žalobe mohlo čeliť kvôli „prekrúteniu skutočnosti s cieľom získať finančné výhody“.

Odporúčané
Vydavateľstvo čelí pre katastrofický štart hry Cyberpunk 2077 ostrej kritike vlastných zamestnancov Vydavateľstvo čelí pre katastrofický štart hry Cyberpunk 2077 ostrej kritike vlastných zamestnancov 19. decembra 2020 o 15:54

Tieto myšlienky žaloby, samozrejme, nevznikli len tak znenazdajky, pretože rovnaké výhrady a kritiku smerujú voči CD Projekt Red samotní hráči, nielen právnici. Zvláštne bolo nielen to, že recenzujúcim médiám zakázalo vydavateľstvo otestovať konzolové verzie hry, a dokonca pred vydaním hry zakázalo akékoľvek publikovanie záberov priamo z hrania.

V skutočnosti tak vydavateľstvo podľa hráčov a dokonca aj samotných zamestnancov nebolo ani zďaleka pripravené na vydanie hry najmä na súčasnú generáciu konzol. Veľký tlak investorov a manažérov však urobil svoje, a tak hra uzrelo svetlo sveta 10. decembra, po čom nasleduje jedna vlna kritiky za druhou.

Medzitým sa objavila nová komplikácia, v ktorej hráči hlásia poškodenie uloženej pozície v hre. Vývojári nastavili maximálny limit veľkosti uloženej pozície na 8MB, čo v prípade prekročenia tejto veľkosti znamená nenávratné poškodenie súboru.

V takej situácii máš možnosť len spustiť novú hru alebo si načítať staršiu manuálne uloženú pozíciu. Pozor si vraj treba dávať najmä na hromadenie predmetov v inventári, ktoré môže viesť k poškodeniu, a tieto problémy nevyrieši ani prípadná aktualizácia zo strany vývojárov. Hru si tak radšej pravidelne ukladaj do rôznych slotov.

Domov
Zdieľať
Diskusia